Tuesday, June 8, 2010

Teisipäev, 8. juuni

Aega minu viimasest postitusest on läinud palju. Siiski sain just täna öösel mahti jälle mõned read kirjutada. Mis ma siis vahepeal teinud olen? Algas suvi, oli põhikooli lõpuaktus, olen hakanud enam suhtlema inimestega, kellele ennist nii palju tähelepanu pole pööranud - Kati, Eneli, Siiri, Kelli, Sigrid, Andres.. Lahedad inimesed. See nädal on aga eriti vahva olnud. Esmaspäeval oli mingi malevakoolitus - üsna igav, kui ei oleks olnud Kaurit ja teisi, kes tuju heaks tegid. Peale seda läksime Siiri, Siki, Andrese ja Kelliga palli mängima. Täisa vahva oli :). Esmaspäev... umm.. lõppes sellega. Teisipäev algas üsna vara. Ei tea, mis vägi mind üles ajas, aga üleval ma olin ja üles ma ka jäin. Esimese asjana saatsin meiliga malevasse kirja, et koolitusele ma täna ei jõua. Kella 2ks läksime(Mina, Elis, Helene, Kati, Kaspar, Eerik)(Sillu-Pillu jättis tulemata) Batuudikeskusesse, kus Kristjan meile näiteringi hooajalõpetamise tegi. Hästi lahe oli. Võtsin oma õhupalli, kirjutasin tänukirja Kristjanile(Mees, kes õpetas mind pmst elama ja tegi minust selle, kes ma olen) ja lasin selle taevasse. Kenasti lendas teine. peale seda läksime lahku, kõik muidugi ühe bussiga :P hingasime allesjäänud pallidest heeliumit ja tegime nalja. Bussiga koju jõudnud, läksin Descartesesse laulma. Vahvalt edukalt läks :P. 7.15ks olin kodus. Käisin korraks MSNis, pelasin arvutis ning siis läksin Kati poole filmi vaatama Kati ja Helenega. Nüüd olen kodus, istun, mõtlen, suhtlen, kirjutan omaette erinevaid asju ja maitea.. niisama:D. Üle pika aja mõtlen jälle maailmaasjadest.. Muide, KÕIK TEIE, kes te seda loete : http://sayat.me/kallemees !! palun öelge, mis arvate. Mis siis ikka... kell on 00:11, Valge juht on korraga nii rõõmus kui masendunud - see tähendab vaid üht.. head ööd head inimesed ;)

No comments:

Post a Comment