Wednesday, June 30, 2010

Nüüd ma hakkan kirjutama

Täna, kolmapäeval, juunikuu viimasel kalendripäeval kell 13:13 koitis minu peas äkki mõte: kui on igav, tuleb kirjutada! Nüüd ma siis kirjutangi, esiti blogi, jutu, romaani, näidendi või filmi jaoks pole mul erilist inspiratsiooni, ja luuletada kah ei viitsi. Miks ma kirjutan? ei tea, küllap igavusest. Käisin malevas. 9st-12ni riisusin... 4 kotti heina (Y), peale seda tulime Eneliga rattaga raekoja platsile. Mõtlesin, et võtan viimaks oma Alouette võidu välja kultuurkapitalist. üsna vahva oli ust katsuda ja lugeda ukse pealt "Tartu Kultuurkapital 9.00-12.00, 13.00-16.00" Nujah, muud mul rääkida polegi. Eneli läks ka maale ära ja teised on ka kuskil ära. Nii ma siis olengi üksi kodus :) Mängin kidra, laulan, üritan mõelda välja tegevust, millega võiks tegeleda. OHH! Mõte koitis! Tahaks muusikali teha... Nujah... ise ma ju laule kirjutada ei oska, kah mul siis muusikal :/ Mõtteid on, aga siukest vastapandamatut tungi pastakas kätte võtta ja kirjutada ei ole.. ootan südaööni, vaatab ja loodab, ehk on selleks ajaks olukord muutunud. Kui te selle jutu lõpuni lugesite, siis minu siiras kummardus teile :D Eks ma siis kuulan ja laulan ja kidran edasi, palvetan, et koidaks inspiratsioon ja et elus hakkaks vedama. Kuulake Green Day - 21 guns´i, täitsa hea laul on :). kui mõelda, et mõni alles ärkab praegusel ajal... siis :P Kena lõunat teile, Valge Juht lõpetab.

No comments:

Post a Comment