Friday, July 2, 2010

Töönädala lõpp

Nüüd on siis reede. Aega läks aga asja sai, nagu öeldakse :) Paari päeva jooksul on mu elus muutunud palju. Malev - üsna vahva, täna oli isegi okei ilm. Vihma küll sadas, Kätrinil oli peamiselt alguses ja Enelil lõpupoole külm. Täitsa kahju viimasest, aga et ta minu abist keeldus, ei ole minul muud teha.

Ma mõtlesin, kas kirjutada sellest või mitte, kuid mis mul ikka karta. Mõni teist vb teab, enamik ilmselt ei tea, aga eile pärastlõunal varises minu maailm põrmu. Kui keegi üksikasjalikumalt teada tahab, küsigu mult otse. :D Õnneks vedas paps mu Mäki juurde Heina lakka tõstma. Hullult lahe oli :D sai heina vedada ja käru peal surfida ja lakakatuse all turnida :D Peale seda väike kõhutäis ja saun... normaalne!:D Õhtul, kui koju jõudsin, tuli taaskord meelde, mis oli juhtunud. Vajusin toolile, istusin kaua, leidmata mõtteid, mida mõelda või emotsioone, mida tunda. Helistasin Gerdale(minu nn "õde" kaugel Rakveres, inimene, keda ma läbi ja lõhki usaldan ja austan.) Tänasin teda, mille eest... see pole päris teie asi teada, aga igatahes msn-i ta tuli, rääkisime. Uskumatu, kuidas mõned inimesed suudavad vaid oma sõnadegagi su põrmustunud maailmasse seemne tärkama panna. Veidi hiljem tuli sisse ka Tuuli, tänu kellele mu olukord taas veidi paranes.

Aga taas tänase juurde. Seadsin end Siiri sünnaks valmis, kui helistas Andres, leppisin kokku, et saab kivilinna poe ees kokku. Ostsin Geisha śoksi ja valge roosi(teiste jaoks vaid lill, minu jaoks tohutu sümboolse tähtsusega) Läksimegi siis. Mina, Andres ja Kelli. Siiri juurde jõudes seadsime end sisse, kidrada sai, süüa sai, aliast sai mängida ja küpsetada sai :D Kui kell umbes 10 sai, visati mina ja Andres välja :D Siiri ema polevat lubanud poisse ööseks jätta. Kelli, Eneli, Siki ja Ksenja jäid veel Siiri poole. Loodan, et Siiril saab lahe sweet 16 olema :) Praegu on kell 23:08. Vähe, natuke kahju on mõelda, et teistel seisab veel mitu pikka tundi nalja ja pidu ees, aga nuh... mis teha, elu on säänne :)

Taas kord tunnen ma tahtmist midagi luua. Ei midagi pinnapealset, midagi sügavat või tugevat. Vaatab, kas juhtub pastakas kätte. Nädalavahetuse unistus purunes - pean maale minema, niitma ja muidu kasulik olema :P Aga ma ei kurda :) Praeguses olukorras oleks virisemine ilmselt viimane asi, mida ma teha tahaks. Aga nüüd, daamid ja härrad, neiud ja noormehed... Valge juht läheb nüüd oma hingekatakombidesse uitama(magama pmst :P) Olge tublid, hoidke neid, kes teil on, ja teadke... Roosid on imekaunid lilled... kuid roosidel, teatavasti.. on okkad ;)

2 comments:

  1. Mm , kas tõesti ma suutsin seda ?
    Kurat , ma andsin peaaegu kõik , et seda teha .
    Sa suudad taas oma maailma hiilgusesse ehitada !
    Mina usun Sinusse ...

    ReplyDelete
  2. ütled, et tahad ja tahad luua midagi . . . näita teistele kaa . . . kui julgust on :)

    ReplyDelete