Wednesday, July 14, 2010

Kolmapäev, 14. Juuli

Üle pika aja olen taas eksinud siia. Oli ka aeg :P. Mis ma siis vahepeal teinud olen, küsib mõni agaram. Malevas olen käinud :D Nüüdseks siis juba kolmandat nädalat. Sel nädalal olen olnud Halley malevas, siin on ühisüritusi ka ja staffi, pmst - palju rohkem maleva tunne, kui eelnevalt. Täna näiteks oli Toomemäel orienteerumise moodi üritus. Mind pandi ühte rühma koos Arle(minu rühmast), Marii ja Kaspariga(nemad olid teisest rühmast). Räigelt lahedad inimesed kõik, viimseni. Nalja sai :D Otsisime küsimustele vastuseid, tegime nalja ja ümisesime koos 2 tudengiga "Gaudeamust" :D Olgugi, et tegelikult oli meil lihtsalt laulu esimese rea tõlget vaja. Teadke nüüd siis kõik: Gaudeamus Igitur - rõõmustagem igavesti(lad.k) Hiljem tuli välja, et saime 2. koha(5 tiimi oli kokku). Siiri ja E4(jälle koos -.-) said oma võistkonnaga 1. koha. Aga nuh... eks nad ole ju targemad ka ;) Kohtusin üle pika aja klassiõdede Elise ja Meriliga. Koju läksin rattaga. E4 ja Siiri kaotasin silmist, niiet läksin Karliga. Ostsin veel jäätistki, 25 eeku maksis -.- kallis kraam :D Tilkuma hakkas kah veel. pmst oligi mul lõpuks käes vahveltorbik, mis oli pooleldi valget kreemi täis. Tulin koju, juhtusin veel Andresegagi kokku. Kodus.. teate... tegelt oli asi nii. Ma tulin koju, higi voolas jõgedena, läksin külma duśi alla, jõhkralt külma... peale seda võtsin endale käteräti seelikuna ümber ja olin nii kuni õhtuni. Täiega hea oli olla nii :P Soovitan! Proovige. Okei, maailmapilt hakkab taas kokku saama. Vähemalt... tundub nii.
Vahel ma soovin, et inimesed julgeks rohkem hoolida, rohkem huvi tunda, rohkem rääkida asjadest, millest iga päev ei räägita. Aga nuh.. ainus, keda sa muuta saad, oled sa ise :/ Mis siis ikka.. elame ju ikkagi edasi :) 1 laul, mille ma tänu "õekesele" leidsin: sobe "igatsus"... hea lugu, kuulake ka;)
Niiet jamh.. ega mul ju midagi tegelikult öelda polnudki, lihtsalt.. kirjutasin, mis pähe tuli. Kell on üllaltavalt vähe. 21:53, Vestlen Eneliga ja juutuubin. Tore, et E4 olemas on. Nett viskas vahepeal mu välja siit, nüüdseks on kell 22:45, Valge Juht läheb mingil ajal magama, et homme taas malevasse söösta. Olge tublid, tsau! ;)

No comments:

Post a Comment