Thursday, July 8, 2010

Taaskord Neljapäev (mul on vist mingi teema neljapäevadega)

Jõudsin taaskord siia... Oleks nagu midagi rääkida ja samas nagu ei oleks. Millega ma siis tegelenud olen? Hommikuti käin ikka malevas, hommikuti lähme E4ga koos sinna, pärast tagasi ja siis päevategevuste juurde. Kusjuures on homme Lille maleva viimane päev. Natuke veider tunne... malev kestis 2 nädalat, aga ma ei tea poolte nimesidki. Lahedad inimesed on seal, rulavennad, naljamehed, muidumehed, mimmud ja igasugu erinev rahvas. Kahju, et nendega väga suhelda ei saanud, aga see oli siiski väga lahe malev. :D E4 ja Kätriniga oli väga vahva. Gerdaga suhtlen.. jumal tänatud, et ta olemas on(ei, Gerda ei ole mu tüdruk, nagu mõni arvab), isegi, kui ma ei nõustu temaga alati 100%, on siiski hea, et ta olemas on. Taas kord tõdesin ma, et olen sõdalane.. ja kurat võtaks! romantik ka! Kõigest paari tunni jooksul suudan ma emotsioonide äärmustest läbi käia. Ühel hetkel olen ma võimeline inimest maapõjani needma ja vihkama ning järgmisel hetkel teda armastama. uhh.. kui jube :D Loomulikult valitsen ma end täielikult ;) Kati hellas, tal olnud keelelaagris jube masendav seltskond. Kahju, aga nuh.. mis teha :/ Täna käisime Siiri, Eneli ja Andresega väljas, tegime annelinnale taas tiiru peale, saatsime Siiri koju ning siis kobisime ka ise koju. Minu maailm... eks küsige, kui huvi tunnete. Kell on 22:54, üsna varajane. Kuulan Green day-d ja ootan, ehk tuleb soov midagi luua. Tahaks Kristjaniga improduetti teha, meil tuli nii hästi välja.. v noh.. üldse kellegagi tahaks teha duetti. Aga see selleks. Nagu ma siis ütlesin, on homme viimane päev (Lille) malevat, järgmisest nädalast algab Halley malev :D Aga... mis siis ikka. Olge tublid, võidelge oma maailma nimel, ärge andke käest oma unistusi ja olge toredad. Kallistage ka :)
Kell ongi saanud 23:00. Valge Juht lõpetab, Head ööd!

No comments:

Post a Comment