Sunday, July 25, 2010

Pühapäev 25. juuli (esmaspäeva varajased minutid)

Oeh... Tervist teile, kel pole ka muud teha, kui minu blogi lugeda :D Tegelt on mul hea meel. Njah... nädala alguses toimus taas paar olulist seika, mis kõigi kõrvu kuulduma ei peaks. Ah jaa :D ma ei tea küll, mis päev see oli, aga käisime Tuuli, Kauri, Hiie, Kristjani ja Reelikaga võrku mängimas. Peale seda läksime Mina, Tuuli, Hiie ja Kauri kõik üheskoos Tuuli poole. Mängisime kidra Kauriga(tal oli oma kidra kaasas ja mina võtsin Tuuli oma). Ullult lahe oli, tegime improt. Keset laulu jalutas 1 tśikk kollase särgi ja jube lühikeste siniste pükstega mööda. Meenutas nagu kedagi.. AGA :D Igatahes oli kena tśikk, laulsin talle, niipalju, kui ta mind kuulas, Kauri püüdis ka, aga ta läks ikkagi ära. Olime veel mingi 20 minti Tuuli juures, aga pmst kuna mul oli too tśikk ikka meeles, läksime teda linna peale otsima. Jõudsime Raekoja platsile. Kahju, aga keegi polnud teda näinud. Võite isegi laulu kuulata :D Kauri tegi - http://www.youtube.com/watch?v=cLeeWQRQ3Bs . Igatahes pidin mina koju minema, paar päeva hiljem läksime Kauri, Hiie ja Tuuliga Lille majja, et salvestada ühte kauri laulu. Kui Youtubesse üles tuleb, annan teada :D Hiljem tuli sinna ka Kristjan, aga nuh... mina pidin paraku lahkuma, et maale minna. Enne jõudsin veel E4ga rääkida, aga jah, maale ma läksin. Kidra võtsin ühes.

Maal ehitasin välikaminat, tegin muud tööd, mõtlesin kõvasti, laulsin ja üritasin targemate jõududega ühendust saada. Ma tegin isegi ühe laulu, aga nuh... see on vaid valitud kõrvadele. Täna käisid maal ka meie sugulased - Kristjan(minu onu) perega(naine+2 last) ja Triinu(minu tädi, kes elab Saksamaal) perega(mees+ 2 last). Väga lahe oli. Aga igatahes... nüüd olen ma tagasi. Täitsa tore oli vahepeal ära olla. Veelgi toredam oli tagasi tulla. Praegu istun üksi üleval, arvutis, kirjutan, teised magavad juba ammu. Kõik on pahupidi. Vahel ma küsin endalt, miks peavad inimesed ja olukorrad muutuma? Miks ei võiks kõik jääda nii lihtsaks ja kindlaks, nagu ta alati olnud oli? Vaevalt mina sellele vastata oskan, kui keegi oskab, siis öelge msnis :) kallevalge@hot.ee ,kes ei tea. Aga jah... nagu ma ütlesin - kõik on pahupidi ja teate mis... ma vihkan läbi msnis suhtlemist. Okei, lollus, ma armastan seda, kõik on kättesaadavad, aga ma vihkan seda, sest siin ei saa absoluudselt aru, kas inimene mõtleb midagi tõsiselt või mitte. Ahh... vahet pole. Nüüd olen ma siis siin. Folgil ma ei käinudki. Mis edasi saab, pole väga kindel, võiks Andrese, Eneli, Kelli, Siiri ja Siki taas ära näha, aga eks aeg näitab, mis saab. Kell on 00:27, aeg magama minna. Jah... Just seda ma teengi! Niisiis.. head inimesed, hoidke oma lähedasi, eriti neid, keda te enda lähedale tahate. Tahaks veel midagi öelda, aga nagu ei oska. Segadus. Okei, olge tublid, jääge lugemiseni, Head ööd! ;)

No comments:

Post a Comment