Friday, July 16, 2010

pühapäev 18. juuli

ongi nädal taas möödunud, sest kaunist suveajast. Nädalaga juhtus palju. :) Malev sai läbi, ühisüritused, Andres&E4.. njah. Hakkan siis aga otsast peale :)
Malevast üksikasjalikult ma ehk ei räägiksi, kui aga viimasest päevast. Eelmisel ööl(neljapäeval) tuletas Eneli meelde, et malevasse on vaja teha A4 lehele jutt maleva kohta. Tegingi, kirjutasin Liinale(meie rühmajuhile) pühenduse ja joonistasin kaalikanäo(me nimelt leidsime surnuaiast kaalika, millel oli lõhe sees - kuna see suud meenutas, panin ma talle kivid silmadeks ja puuoksa ninaks, ja oligi.. kaalikanägu). Peale hommikust ärkamist läks asi nii, nagu enamasti - külma duśi alla, sööma, riidesse, rattaga alla ning siis E4 maja ette. Terve tee, mil mina, Eneli ja Siiri malevasse sõitsime, mõtlesin, et selleks aastaks jääb selline rattasõit viimaseks.
Jõudsimegi malevasse. Tööd meil enam eriti ei olnudki, E4 ja Siiri asusid viimast korda väravat värvima, meie, teised läksime surnuaia teise ossa oksi ära koristama, mille töömees meile ette saagis. Uskumatu, aga just seal tekkis mul esimest korda elus tõeline malevatunne. Kõik 10 noort malevlast olid seal koos, tõstsid oksi, riisusid, tegid koostööd, mina hüppasin prügikastis, et oksad alla suruda, Mina ja Arlis sõitsime prügikastis, mida teised vedasid, naersime palju. Töö sai tehtud ning kiiremini, kui muidu iial oli saanud. Ära minnes märkasime paari lehehunnikut. Selle asemel, et minema minna, tulid kõik 10(kaasaarvatud mina) ja koristasime need ära(mida muidu väga ei juhtunud). See oli superbe.. wonderful... imeline, ükskõik, kuidas te seda tunnet kirjeldaks. Viimaks ometi mõistsin ma malevahinge.
Peale maleva lõppu läksime kalmistu kõrval olevale staadionile lõpupiknikku pidama. Nalja sai, süüa sai, mängida sai. Läksime koju. Kella 1ks läksime kõik taas kanali äärde, kus olid sellised... pallid, mille sisse läks 1 v 2 inimest, ning pallis sai joosta. Mina läksin üsna alguses. Võttis võhmale küll, hullult palav oli seal sees :D. Olin pallis üksi. Hiljem, kui vaatasin teisi, kes 2kesi olid, läks meel natuke kadedaks. Aga nuh... eks ma mõistan :) kui peale minu(80 kg) oleks pallis veel keegi, peaks ta must umbes.... poole kergem olema :) Peale seda mängisime veel võrku.. alguses maleva clanniga, siis malev + TDL(minu kooli) 9. klassi lõpetanud ja hiljem ainult TDL-i omadega. oli vahva.. reede saigi õhtusse. Istusin pikalt arvutis, mõtisklesin. Laupäeva hommikul käisin vennaga Hansa päevadele, seejärel saatsin ta maale - ÜKSI KODUS! :D
Laupäeval käisime E4, Siiri, Andrese ja Petsiga võrku mängimas. Oli lahe.. õhtul läksime E4ga Andrese poole, sõime burksi ja olime Andrese toas. Kell öösel umbes saatsime E4 koju(ratastega olime). Pärast tiirutasime Andresega veel kella 2-3 vahel öistel Tartu tänavatel ringi. Lahe oli. Pühapäev... ärkasin kuskil pool 2. olin pool päeva kodus, siis kutsus Andres enda poole. Seal oli ka E4. Vaatasime filmi, mina pelasin natsa COD5-te. Läksime kõik koju. Nüüd on kell 1:54, istun msnis ja mõtlen elu üle. Mis mu peas on, seda ma teile ei ütle, kui, siis valitud inimestele, kes seda küsivad :D. Aga nüüd...Valge juht lõpetab. Olge tublid, head ööd! ;)

No comments:

Post a Comment