Monday, September 13, 2010

13. september

Eelmisest postitusest on möödunud kaunikesti kaua aega ja mina olen vahepeal palju ära teinud. Mitte midagi väga märkimisväärset, aga siiski midagi. Kool algas, matemaatika 8. klassi kordamine lööb jalust maha. Väga hull, ma ei mäleta mitte midagi... Teistes ainetes veidi parem seis :D Ah jaa.. vene keel hakkas sellest aastast :D Uus õps on täiega lahe. Muidu olen siin niisama, ootan vastust, kas sain Uru noorteteatrisse v ei, vaatan, otsin, mõtlen, kas ja kuhu trenni minna. Tuttavaid olen mõne juurde saanud :D Kogu koolitegevus tiirleb nüüd Treffnerimõtete ümber - väga haige :D Ah jaa .. Eerikuga käisin mingi nädal aega tagasi jõusaalis, vb lähen sinna treenima. Aga samas.. vb lähen hoopis mujale.. ei tea. Jutt ei jookse. Täna on eriti hull, terve päev jumala loll tunne. Võibolla mingi kosmiline negatiivne magnerväli vms.. Ei tea, millest tuleb, aga ehk lihtsalt väsimus. Tahaks maale minna. Üksi v 2kesi kellegagi, oleks lahe. Puhkaks. 2 nädalat kooli on möödas ja mul on juba väsimus. :D Kuhu me nii kül jõuame... Aga jamh, pikka juttu ma teha ei oskakski :) Niiet... kell on 22:17, on juba hilised sügisööd. Seega minge õhtul jalutama, kui võimalus on :D Mina olen aga täitsa laip ja suundun varsti magama.
Muide... 1 laul - Alexander Rybak "Funny little world" - kuulake seda, see on väga hea laul :) Kuid mis siis ikka.. Hoidke neid, kes teil on, miski siin maailmas pole igavene, õppige hästi ja ei muud kui... rokkige ikka täiega :) Head ööd ;)

No comments:

Post a Comment