Tuesday, August 31, 2010

Tralla-laa... 10 tundi koolini :)

igaks juhuks, etendus "Minu lugu" on kaubamaja kõrval 18.30, mitte tund aega varem, nagu eelnevalt mainitud. Siin ma nüüd siis olen. Mustad teksad ja roosa triiksärk seljas. Mõtisklen siin.. suvi ongi läbi, ning tegelikult sain ma lõpuks ju KÕIK, mida ma sellelt ootasin.
Esimene september saab olema vahva. Plaanisin siin nata nalja teha, aga emps ei soovitand aktusel teha pulli väga :D Eks näis... aga homsest olen ma 9. klassi õpilane, mis tähendab, et kõige lahedam klass(enne keskkooli) on kätte jõudmas :D saab nii lahe olema.. Aga ega mul väga midagi rääkida ju ei olegi, lihtsalt, tuli tahtmine veel vahetult emotsioone väljendada. Praegu oleks nagu ideaalne laul "Camp Rockist" "our time is here" :D kuulake, kui mahti saate. See suvi muutis palju, rohkem, kui ma eales oodata oskasin. Aga milleks nutta taga möödunut... kui ees on veelgi parem. Eks me pea jälle Silveriga eta õpsile pinda käima ja Kaspariga inka tunnis magama :D Ja midagi kindlasti ka teiste poistega :D
Aga okei, küllalt juba räägitud, eks meil kõigil on omad missioonid veel täita. Niiet... kell on 23:56, riided on voodis kuhjas, homme triigin. Ma ei karda kooli, pigem ootan põnevusega. Mis siis ikka... Viimast korda selle suve jooksul. Olge tublid, püüdke oma unistusi, ärge andke alla. Olge ikka vahvad ja mis peamine - rokkiga Alati Täiega! :D Head ööd! ;)

No comments:

Post a Comment