Monday, August 9, 2010

Teisipäev. kell 3 öösel.

Niih, mõni teist vb tahab, et ma räägiks veel võrtsust, aga nuh, saate isegi küsida, kui tahate. pmst long story short on see: et me olime öö läbi üleval, kas siis paadis v kaldal, hommikul läksime ära, kõmpisime 16 km Oliviaga, enne kui auto peale saime ja saimegi koju :)

Nüüd tahaks aga rääkida, mis muidu juhtund. Alustades algusest on järgmine suurem üritus Jaan Tätte ja Marko Matvere "Tuulevaiksel ööl" kontsert. Päeval käisin veel Helene pool, kes hakkas mõrda mängima, niiet tulin ära. Hellas Kelli, leppisime kokku, kuna ma kuhu tulen. Läksingi siis kella 20.00ks Kelli maja ette, sealt läksime koos siis jala laululavani. Saime väravast sisse, otsustasime Eneli üles otsida. Oli teine end päris tahaotsa sokutand, me Kelliga rajasime läbi rahva teed sinnapoole :D Palju tuttavaid nägusid kohtas. Olime siis ülevalpool. Oleks mul lollil olnud oidu mingi tekk kaasa võtta, oleks saand lava ees olla, aga et meil seda polnud, pidime üles jääma. Kontsert oli unustamatu, oleks soovinud lähemal olla, aga nuh, mis teha. Siiski ei olnud veel asi läbi. Mõtlesin, et ilmselt lähevad Kelli ja Eneli jala koju, niisiis saan mina seltsi :D aga näe :/ ei läinud nii, kõik läksid oma vanematega ja niisiis jäingi mina üksi :) Siiki.. ullult tore kontsert oli :) Küsiti, et mis mu lemmiklugu oli, toona ütlesin ma: "kõik need!", aga nüüd ütleks, et enim meeldis Liisi Koiksoni "Sinu hääl" - SUPER esitus nende kõigi poolt :) Lausuge siis kõik oma vardjaile, et need ikka Tättet ja Matvere nende laevareisil ümber maailma kaitseksid. :)

Ilmselgelt ei ole kontsert viimane, mis vahepeal juhtund on :D mõni ehk teab, et ma käisin reede-esmaspäev Rakveres Gerdal külas. Väga lahe oli, ta on mul vahva õeke ;) parimad mälestused on muidugi bussijaam, laste hoidmine, ujumine, torm, linnuse külastus ja viimased tunnid :) Aga jah.. kes tahab teada, küsige :)
Ah jaa... ühe sain ma veel teada... ma siiski tunnetan inimeste emotsioone, ja üht veel.. läbi MSNi ei saa tõsist juttu ajada :) Täna(eile, esmaspäeval) tulin ma niisiis tagasi 17:30se bussiga(oleks pidanud minema 16:30, aga kaubeldi, et ma kauemaks jääks). Torm on Põhja-Eestis ikka kõvasti rohkem paha teinud, kui lõunas.
Täna oli ka tartuff, kuhu ma koos Tuuli, Kaisa, Hiie ja Merikesega läksin. Näidati Soome filmi "paha pere" - väga hea film (Y) peale seda käisime ujumas(Hiie ja Kaisa käisid) ja lonkisime mööda emajõe kallast, istusime suure paju alla maha, 5-kesi pead koos, tegime nalja, ronisime puu otsas.. vahva oli :)
Ma olen ikka räigelt õnnelik, et mul on just see elu, mida ma hetkel elan, eks muidugi sooviks ma rohkem õnne v ausust vms, aga siiski olen ma õnnelik. Õnnelik, et mul on sellised kaaslased, pere, rahvas, Eestimaa, just sellised suhted, just sellised arvamused ja just sellised olukorrad. Just selline elu. Je s´aime! :D
Niiet olge tublid. Kell on 3:21, uni tuleb tasapisi... Kontsert oli tore, Rakveres veelgi toredam, ka tartuff oli super... aga nüüd läheb Valge Juht puhkama, sest kes teab, mis homne tuua võib ;) Olge vahvad, Head ööd! ;)

No comments:

Post a Comment