Monday, August 30, 2010

Viimaks siis laagrist :D

Okei, nüüd, nädal aega hiljem, tuli mul tahtmine laagrist rääkida. Tegemist oli Tartu-Põlva ühise teatrilaagriga, mille juhendajaks oli siis Klaudia Tiitsmaa. Korraldajadeks minu nn "vanem vend" Kristjan Lüüs ja Reelika Lodjak. Laagrisse läksme kõik ühiselt Tartu bussijaamast. Meie, kes me kõik seal olime: mina, Kristjan, Reltsu(Reelika), Oblikas(Tartu Kaisa), Tiny one(Põlva Kaisa), Siki(Sigrid), Merike, Marta ja Hiie. Päev algas Klaudiaga tutvumisega, hullult tore inimene. Siis tegime veel tiiru Põlva peal. Tutvusime noortekaga, hästi lahe - suur saal, piljard, Wii, lahe köök... ullult lahe koht. Vedasime oma asjad ühikasse, kus magasime. Tuba oli kasarmu stiilis, voodid seinte ääres ja toolidega eraldatud, otsustasime, et lükkame voodid keskele kokku, saab koos magada :D Peale seda hängisime niisama noortekas. Läksime magama, tinistasime kitarre(mida oli kokku 4 - minul, Hiiel, Kristjanil ja Kaisal)
Teine päev algas äratusega, Kristjan pani ujumiskostüümi selga ja tegi äratust :D Hullult lahe oli, aga üles me saime. Noortekasse jõudes kohtusime ainsate Põlva osavõtjatega: Sikiga ja Kaisaga. Täitsa vahvad. Teisel päeval algas teatritöö, või nuh, mis töö.. pigem.. teatrilõbu :D Külas käis ka Maarja Jackobson, rääkis oma elust ja kogemustest. Väga sümpaatne kogemus :D Ah jaa... Meie juhendajal - Klaudial oli parem jalg kipsis ja siis me iga õhtu tassisime teda Kristjaniga, kordamööda muidugi. Klaudia halas, et tapab meid ära oma raskusega, aga teda oli täitsa vahva kanda :D Õhtul taas kidrasime, laulsime, uinusime. Kolmandal päeval ärkasin, Kaisa pea minust 10 cm kaugusel :D Kolmapäeval tuli ka Vallo Kirs meiega teatritööd tegema(ta mängis "Klassis" ja "Tulnukas") Nagu Klaudiagi, oli ka tema väga, VÄGA lahe vend :D(aa, btw, nad käivad Klaudiaga) Filmisime ka ühe video, kus me liblikaid püüame :D väga 5+ päev. Kolmapäeval otsustasid ka Siki ja Kaisa meiega ühte tuppa magama tulla. Öösel käisime laululaval, mis oli u. 3 km meie magamiskohast. vihma sadas, aga me läksime 2 tekiga 6kesi sinna. Mina, Hiie, Kristjan, Reltsu, Tiny one ja Siki. Oli väga lahe, pärast tulime muidugi vihmaga tagasi. :D Tollest ööst ja õhtust tekkis Hiiel minu kohta nali, et ma olen libahunt :D Läksime magama.
Neljapäeval tegime oma etüüdidega tõsist tööd(etendus, millega me reedel Ülenurmes esinema pidime) Väga head asjad tulid välja. Marta läks poole päeva pealt ära pulma. Öösel otsustasime Mina, Siki, Kaisa ja Hiie ühika allakorrusele minna. Seal oli 1 saal, mis kajas väga mõnusalt, lasin tule kustu ja lihtsalt laulsin koos kidraga. Rääkisime tüdrukutega.. millest, pole teie asi teada :D
Reede hommikul pakkisime asjad, läksime noortekasse, tegime etüüde. Käisime Kristaniga kaltsukas, ostsin endale triiksärgi, tegin tallegi välja. Ah jaa! :D me tegime Kristjani ja Sigridiga tantsuetüüdi. Jive! :D täiega lahe. Aga jah... tuligi aeg lahkuda. Asjad bussi ja Ülenurme poole ajama
Ülenurmes sadas täiga vihma, õnneks meie etenduse ajaks jäi järele. Tegime etenduse ära, kõik tuli suht välja, rääkisime kogu oma kambaga koos. Klaudia rääkis meiega... mul jäi meelde "ma olen teie üle väga uhke" Peale seda nädalat, läbielamisi ja olemisi.. ma oleks tahtnud kallistada neid kõiki, aga tol hetkel päris võimalust ei avanenud :D Läksime bussi tagasi, Kristjan, Reelika ja Kaisa jäid Ülenurme, teised läksime bussi. Niisiis olid seal: Siki, tiny one, Merike, Mina, Hiie ja Klaudia. Bussijuht peatas kesklinnas, kus lahkusid Hiie ja Merike. Mina, Klaudia, Siki ja Tiny, olime siis bussis, embasime, nagu ikka kombeks :D Et Klaudia väga liikuda ei saanud oma karkudega, siis palusime bussijuhti, et too Klaudia sõbranna maja ees kinni peaks. Pidaski, läksin ka seal maha, Siki ja Tiny sõitsid bussiga Põlva tagasi, mina jäind veel Klaudiale seltsi. Ma olen räigelt õnnelik, et ma sellist inimest kohtasin. Klaudia läks viimaks sõbrannaga sisse, mina võtsin oma seljakoti selga, kitarrikoti õlale ning astusin laulu lüües kodu poole...

Selline see nädal oli, suve parim, seda ma ütlen. Kell on 23:28, ja ma vist lähen magama. Ülehomme on aktus, tuleb siis välja puhata, tulge 1. september Tartusse 17:30 meie etendust vaatama :D suurel laval(vist), tasuta, pealkiri on "minu lugu". Lavastaja loomulikult Klaudia Tiitsmaa. :D Nagu ma ütlesin, kell on pool kaksteist, ja mina suundun magama. Olge tublid, nautige elu ja mis peamine... rokkige täiega! :D Head ööd!

No comments:

Post a Comment