Tuesday, December 14, 2010

Talvemuinasjutt

Heihopsti inimesed :)
Talv on ilus, olen vast küllalt mainind juba.
Teie ei teagi, mis vahepeal juhtunud on, nu eks ma muidugi räägi, aga ikkagi, preagu te veel ei tea :)
Nimelt suutsin ma enda koolis enda peale võtta jõulupeo korraldamise. See on täiega äge kusjuures, olgugi, et põhiline mõttetöö tuleb endal ära teha ja muu töö kaa, on see siiski hullult lahe. Tegemist ja sagimist on veel küllaga ja meil on 5 päeva aega... ühesõnaga saab nalja.

Kuid ka midagi palju lahedamat on toimunud...
"Uru Noorteteater ja Noorte Teatritehas põrkavad kokku!"
selline oli etenduse nimi, kus siis nii meie(UNT) kui ka Teatritehas esinesid 3me etendusega + siis üllatus(mis tähendas, et paari tunni eest olid Uru ja Teatritehase näitlejad jagatud 5te gruppi, iga grupp sai 1 lavastaja ja kõik pidid lavastama ~10 minutilise etenduse teemal "Põlemine")
Mina ja Martin(Teatritehasest) olime lisaks ka õhtujuhid, kes siis tutvustasid etendusi ja ütlesid iga etenduse järel rahvale "Vaheaeg"
Õhtul läks peale etendusi siis edasi disko, või noh... :P vähemalt kirjas nii oli. Suitsuruum(kus ma viibisin lihtsalt inimestega juttu vestmaks) muutus suht "kiidunurgaks", kus Urukad ja Teatritehase inimesed omavahel rääkisid.
Kohati ma vihkan, et ma ei suuda õigel ajal piisalvalt pealehakkaja olla.
Nojah, mis siis ikka... KURAMUS!
Isegi luuletada ei oska...

Teatritehase inimestega tahaks suhelda, kontakte küll ei leia, aga tuleb otsida. Kui keegi teist juhtub lugema, siis postitage kommentaaridesse, oleksin väga tänulik :)Aga jah, eks ole ka aeg lõpetada öeldu.
Head ööd mu kallid, kell on 23:11 ja minul on aeg lõpetada. Kindlasti kunagi kohtume! Olge tublid, hoidke oma lähedasi.. Ja eelkõige muidugi neid, keda te enda lähedale tahate. Seega... Elage, armastage ja rokkige Täiega! Head ööd! ;)
Je vous aime tous!

2 comments:

  1. Otsi facebookist neid...
    Martin Teder nt. :D:D

    ReplyDelete
  2. Eee... Fain Kalle :P
    Aga kui sa tahad võin ma sul aidata neid ka juurde otsida ;)

    ReplyDelete