Sunday, December 26, 2010

"Ööd on siin... lummavad"

Hei-hopsti teile!

Jõulud siis sedapuhku seljataga, kingid saadud, vorstid söödud ja laulud lauldud.
Lihtsalt pean ära mainima.. Ma sain jõuluks capo!! :D (1 vidin kitarril). See tegi rõõmsaks. Oeh.. üldse on see jõuluaeg 1 tore aeg. Mitte, et kõik oleks nii hea, nagu ameerika filmis, aga et vaheaeg on :) Inimesed on head, soojad ja sõbralikud üksteise vastu, vat see on lahe.

Ma panin tähele, et kui kooli pole, jääb jube palju energiat üle. Eile ja üleeile uinusin umbes 5 kanti hommikul, täna on kell 1 ja ma alles alustan blogimist :D Näed sa nüüd siis, mis maailmast saanud on

Viimased paar päeva ei olegi ma midagi teinud... lihtsalt... logelend :D Okei, täna kaevasin papsi auto lume seest välja, aga see on ka kõik, mida ma teinud olen.
Keegi võiks minuga suusatama tulla, oleks mingi motivatsioon minna :D Ma tean, et see on lahe, aga maiviitsi minna :S Oeh...

Jõulud tulid - otsa said
kaunid olid - täitsid maid
rõõmuga, mis kallas meisse
hellust, lahkust, mõtet neis' kel
mõttetutest leida õnne
kombeks kipub enamjaolt.
Nüüd on talv, külmad tuuled
puudelatvu paitavad
mantlihõlmu rebivad ja
jäidet näkku tirivad.
Lumi maas, meeter ikka
leidub seal, kus inime'
rada pole teinud pikka...
ei, ka seal.. suusatada
oleks hea neil radadel
mida pole seal veel.. aga..
küll teeme, see vaid nuusata.
Tuli külm ja tuli tali
tulid jõulud, aasta uus...
väljas torm on, nii vali
Jamh, kah mõni nali..
Monsa või Skarlet, vahet
ju pole
Lihtsalt talvega sõber sa ole.
Mäele mine, vuhise alla
kelgul või suusal või lauaga või..
tahad või hangedesse valla
ispiratsiooni kallata võid:
Tahad, tee loss,
tahad, tee maja
taevast ei koti,
lund juurde veel sajab.
Ja sajab ja sajab ja sajab ja hopp...


Kevade koputab... (ning talvel on jokk)


Jamh, luule? - ei oska vastata :D Jumal temaga. Küünal põleb, laud on puhas, nii ongi hea. Keegi võiks muidugi siin ka olla, oleks vahvam. Aga jah... Kell hakkab palju saama :) Hakkan siis ka lõpetama.. Head ööd teile kõigilie, kes te mulle kallid olete. Head ööd teile, kes seda lugema juhtute, ja keda ma ei tunne. Ja kena päeva teile, kes te lollid blogi valel ajal loete :D Oeh :) Kell on 1:48 ja Kalle Valge läheb magama. See kõlab mõnusalt heroiliselt. Olge siis üksteise vastu head, mitte ainult jõuluajal ja hoidke ikka üksteist ja lohutage, kui vaja :) "Oli tore sinuga üle pika aja rääkida..." jamh :) Teiega ka. Niiet elage, armastage ja rokkige täiega! Head ööd! ;)

Je vous aime tous

1 comment:

  1. Selle luuletuse koha pealt, et tjaa, ma olen sulle alati öelnud, et sa oskad, kui vaid soovid.(Y)
    Ahjaa, mina kuulun vast nende alla, kes su blogi VALEL ajal lugesid.. daah, kell on 8:53 mul-ei-ole-õrna-aimugi-mis-nädalapäev ja kuu peaks endiselt detsember olema. Mhm, nüüd hakkan enda blogi kirjutama. Im soo fucking awsome, et seda praegu mainisin :D

    ReplyDelete