Tuesday, January 4, 2011

Tumma Ööhämaruse sosinad

Tervitus!

Mõtlesin, et võiks ehk paar rida kirjutada, olgugi, et vahepeal midagi erilist juhtund pole. Aastavahetus oli.. nujah, mitte midagi erilist tegelikult. Võibolla on asi ka selles, et minu jaoks pole aastavahetus kunagi midagi erilist olnud :D Lihtsalt 1 number asendub teisega... Ah jaa... Euro kah veel.. Pff... kuradile, maksan veel võimalikult kaua kroonides ja vahetan millalgi välja. Kuldsed mündid on isegi okei, aga need vasest.. need on lihtsalt kohutavad. Jõudsin juba käega lüüa, mis teha, kui nad ütlevad, et euro meile parem on... nu parem olgu neil õigus, minu jaoks jääb kroon ikka ainsaks Eesti rahaks.

Nüüd jäin veel haigeks ka... no tore -.- 4. jaanuar - päev, mil pidi algama improkoolitus ja olema mu klassivenna sünna... mina jäin haigeks :S Klassikaline kõhugripp, Tartus juba nädalaid kurja teinud. Nüüd siis langesin mina ka.

Tegevusetus hakkab täiega ajutegevust pärssima - ma isegi ootan juba kooli. Mitte, et ma nii kohutavalt õppida igatseks, aga vähemalt ei küsi ma endalt hommikul: "ja mis ma siis täna teen?" Lihtsalt ärgata üles kuskil kell 3, avastada, et päike juba loojub ja et JÄLLE ei saa mitte midagi ära tehtud... see on nõme :S Eriti nüüd, kus ma haige ka veel olen. Lihtsalt eksisteeri... Täiega igatsen jõulueelset aega. Nii palju oli teha - kool, jõulutoimetused, ball... Ma vist armastan pinget :D Nii hea tunne on õhtul minna magama, teades, et midagi hakkab juhtuma ja sul on selles suur sõna kaasa rääkida ja nii palju on veel teha... Aga sa lihtsalt tead ja usud, et saad hakkama ja kui tõesti pingutad, siis saadki. MÕNNA :D

Oijahh... mis ma nüüd sellest rääkima hakkasin... Elu veereb ikka omasoodu, päevad mööduvad nagu sekundid, erilist vahet polegi, ma ei tea sedagi, mis kuupäev on.
Nii ma siin siis vaikselt eksisteerin. Omaette hulluks minemas tegevusetusest. Aga homme see muutub.. homme olen ma terve, homme saab minu jaoks algust improlaager.. homme.. jah, homme...

Aga eks ole hilja ka juba :) 00:47 on nimelt kell ja seda kusjuures esimest korda tõsiselt mõeldes - Kalle Valge lähebki magama, jättes maha omad mõtted ja veidrad tõekspidamised... Kindlasti kohtume kunagi, kes sa ka poleks ;) Ühel heal päeval me kohtume... Elage siis elu võimalikult huvitavalt, rokkige ja armastage muidugi ka - Täiega! Head ööd, mu kallid! ;)

Ps. Je vous aime tous!

1 comment:

  1. ajaloo arvustus, mate kodune KT, 400 inlglisekeelset sõna, poolaasta keemia mateerium, 2 vene keele jutustamist, geograafia uurimus, 10. klassi uurimustöö jne jne ... ole õnnelik, et sa praegu veel kooli tahad.. varsti enam ei taha ..

    ReplyDelete