Friday, January 28, 2011

Lumeingli mahe suudlus läbikülmund aknaklaasil

Hei! :)
Pole ammu kirjutada saanud mahti. Nüüd siis võtsin end kätte. :) Nujah... aega on nüüd ka sabaga segada. Nimelt olen ma haige, v noh... mis haigus see ka on, lihtsalt köhin palju, muud midagi. Kusjuures olen ma haige juba peaaegu nädal aega :D Aga eks räägin siis veidi eellugu ka.

Eelmisel reedel lõppesid meil tunnid kell 12 ja peale seda kiirustasid kõik koju. Milles asi? Asi oli nimelt klassi/paraleelide väljasõidus. Pidime minema Käärikule(kuhu me tegelikult ei läinud). Seal pidime mingi programmi läbi tegema(mida me tegelikult ei teinud) ja pärast sauna minema(kuhu me tegelikult ei saanud). Aga sellegipoolest oli lahe. Käisime kelgutamas näiteks. Mina, Eerik ja Kaspar sõitsime kõige enam. Njaa :D Pulli sai. Siis oli veel mingi tõrvikumatk, kus kõik põlvini lumme vajusid... ei olnud väga lahe.. peale matka sai süüa. See oli lahe :D
Muidu oli olemine üsnagi vahva.. Kuid sellest ajalugu vaikib.

Mina tundsin aga hommikul end üsna nigelalt ja näe - haige ma olengi.

Mõte ei jookse, maailmast ei tea ma midagi.. istun siin kodus päev läbi nagu mingi loll. Igav on.. te ehk ei kujuta ettegi, kui tappev see on. Mõni ütleb: "loe," või "surfa netis", aga ilmselgelt ei oska ma siis neid nii piisavalt hästi teha, et need mulle päevadeks tegevust annaks.

Oeh jah :) Ega's mul muud öelda olegi. kell on... heh :D 13:13 ja ma vist hakkan Tuuletaldadesse kirjutama. Jätkuvalt, kes pole vaadanud, vaadake ja lugege :D (Ma lihtsalt pean promoma) Aga jh... olge tublid. Elage, rokkige ja armastage täiega. Kunagi kohtume.. no matter how and when... Tsau ;)

Ps. Je vous aime tous!

No comments:

Post a Comment