Sunday, January 9, 2011

Vihmakrabin lumeliival

Hei-hopsti! :) Ongi läbi saamas me üürike vaheaeg. Lõppes küll nõmedalt - plusskraadid. Igal pool on märg ja vihma sajab alla... Uhh, kuinõme. Nuh, vähemalt oli improlaager, mis oli tõsiselt vinge :D Olgugi, et ma 2l päeval 4st hilinesin ja esimesel päeval sootuks haige olin, oli see siiski täiega awesome.

Viimasel päeval siis oli meie seltsis ka Kristjan oma kitarriga, kes meile muusikat tegi - viimane päev oli 1 kavapunktidest improlaul. Ai, see oli vahva :D Sain siis isegi laulda. Nii armas oli vaadata neid, kes ei osanud "viimast trammi" ega "2 tüdrukut" kaasa laulda... Kunagi ei osanud minagi :) Vaatasin teisi ja mõtlesin: "oeh.. oskaks ma kaa vaid seda laulu.." Aga nüüd on asjalood teisiti :) Ja pulli sai kõvasti. Küll nemadki kord sama mõtlevad: "Nüüd on asjalood teisiti"

Siin vaheaja lõpus ei ole just palju muutunud. Enamuse ajast olen ikkagi kodus, kidran, laulan, blogin, loen ja kirjutan. Kusjuures hakkasin Gerda soovitusel ka järjejuttu(ideaalis tuleb sellest romaan) kirjutama. www.tuuletallad.blogspot.com - chekake järele!

Nii ma siin olen, istun ja elan. Naudin viimset puhkepäeva, kui nii võib öelda. Peaks õppima... küllap varsti hakkangi. Tuleb end taas käsile võtta, olengi laisaks kätte läinud. Kuid nii ma siis lähen. Kell on 13:03(varajane tänavu :D) ja mina vaatan oma õppimise üle. Olge siis ikka sõbralikud ja hoidke üksteist. ja lugege järjejuttu :D Loodan, et teil on lugemine sama huvitav, kui minul selle kirjutamine. Seega.. Kohtumiseni, mu kallid... Kunagi me kohtume, olen selles kindel ;) Ja nagu ikka... Elage, armastage, ja rokkige - Täiega! Kena päeva jätku! ;)

Ps. Je vous aime tous

No comments:

Post a Comment