Saturday, January 15, 2011

Lumesära talveöö kõrvetavas karguses

Tere teile taas! :D On läinud juba mõni aeg, kui vaheaeg läbi sai. Vahepeal pole just midagi suurt juhtund. Koolinädal on läbi, palju positiivsemalt, kui enne vaheaega. Kool on isegi nauditav. :) Kindlasti kõik teised sõimaks mu läbi sellise arvamuse eest, aga minule on see jumala chill. :D V.a muidugi mata KT, mille ma vaatamata lootusele 5 saada, siiski 4 sain -.- Aga see selleks :D Hakkasin pidama ka teist blogi - tuuletallad.blogspot.com . Mulle nii meeldib see koht :D Kirjutad, mida tahad, paned veidi ajaloolist teemat ka sisse ja saadki mõnusalt kirjutada tunnikese :) Kes siis veel lugenud ei ole... noh.. lugege siis.

Sain Karinilt(huvijuhilt) teada, et Alouette hakkab taas lähenema. Jess! Ma juba ootasin seda :) Elu hakkab taas põnevaks minema :D Eesti otsib superstaari-le ma ei läinud - ei leidnud mõtet. Kindlasti on keegi minust parem ja mis ma niisama lähen sinna oma nägu tutvustama. Parem õpin, kuni usun kindalt, et inimesed minu laulmisest ka mingi hea emotsiooni saavad.

Järgmine nädalavahetus lähme klassi ja paralleelidega Käärikule. See osutus küll oodatust veidi kallimaks, aga siiski ootan seda põnevusega.. Kas võtta kitarr kaasa või ei?... Otseselt ma eriti hea mängija ei ole.. samas aga.. oleks sellest meelelahutust kasvõi veidi ikka. Eks ma vast võtan. :D Silver palus, et ma mingeid emo-lugusid ei mängiks :P Eks ma siis otsin mingid rõõmsamad :D Aga jah... preagu olen veel täies positiivsuses arvuti taga. Õhtul blogin kindlasti ka tuuletaldadesse, seega - kes vähegi kirjanduse, lugemise, ajaloo või lihtsalt juttude vastu huvi tunneb: tuuletallad.blogspot.com :D

Aga hetkel lähen ma ära ;) Esimest korda laupäeva jooksul pistan oma nina välja :) Niiet olge mõnusad. Mul on vist hea tuju.(Japp, mul on hea tuju :D. Niiet.. elage, rokkige ja armastage ikka täiega. Kindlasti millalgi kohtume. Võibolla juba homme? ;) Kohtumiseni, mu kallid!

Ps.. Je vous aime tous

No comments:

Post a Comment