Sunday, February 6, 2011

Jäise öötaeva kuldsel paistel

Tsau, teie kõik, kes te olete heitnud pilgu minu blogisse :)
Peale viimast postitust ei ole(nagu alati) just palju muutunud. Elan ikka nii, kuis alati olen elanud, oma arvamuste ja tõekspidamiste järgi. Ilm ajab närvi. Pagan võtaks, sajab, sulab ja voolab. Mis kuradima talv see selline on?!
Miks inimesed blogivad? Kas keegi palun oskaks vastata. Küsisin endalt, et miks ma blogin ja kujutate ette... mitte ühtegi head vastust ei tulnud. Okei, eks ma umbes seda arvasingi, aga... siiski.. Miks blogida? Miks kirjutada oma arvamustest või tegemistest? Lihtsalt sellepärast, et keegi teine saaks minuti lugeda ja mõelda, et "vapse omamoodi vend". Ei tea - kui kellegil on mingi hea põhjus, miks peaks või võiks blogida, siis palun pange kommentaaridesse :)

Viimastel päevadel on muusikalid hakanud jälle peale minema. Otsisin kõik tuttavad asjad jälle välja: "Mozart, l'opera rock", "Grease", "Cats", "Romeo ja Julia", "Viiuldaja katusel" ja veel mingid muusikalid, mille nimed mulle preagu meelde ei tule.

Nädalavahetus kulges kenasti. Reede tundus algselt üsna katastroofiline, aga nuh, pääsesin sellestki. Laupäeval käisin Vapramäel suusamatkal. Suuskade määrimisega suutsin ma kohe ikka mõnusalt feilida - mõtlesin, et jätan haakumismäärde vapse alla panemata, lasen kohe inertsi ja hea hooga mäest üles :D Aga nuh... mäed osutusid suuremaks, kui ma arvasin ja minu libisemisvastase määrde mittelisamine hakkas mind vägisi raskusjõu mõjul hoopis allamäge vedama. :D see oli isegi üsna lahe tunne, kui seisad tasapinnalisel maastikul ja libised tahapoole.
Aga mäest meeldis alla sõita... uhh, kui lahe see oli :D Peaks vist Mariliisi nõuannet kuulda võtma ja Kuutsekal mäesuusa ära proovima. Igatahes klassikasuuskadega Vapramäel oli see küll väga lahe :)
AH jaa :S Mariliisi kitarri ülemise E-keele suutsin ma ära lõhkuda. Ma ei tea, miks see nõnda mulle korda läheb, aga iga kord, kui sellele veidigi mõelda, on see nii piinav. V noh... jah, ilmselgelt pole mul midagi tarka öelda. Lõpetasin just 6. peatüki tuuletallad.blogspot.com -is, njah, eks kaege perrä, kui huvi pakub :) Peaks õppima hakkama.. Alati suhtun ma umbes et: "Kül jõuab, vähe on teha" ja siis avastan õhtul, et "türr, siin mingi suurem ülesanne... FEIL!"

Aga jah.. nõnda ma elan :) Mõne jaoks lahedalt, mõne jaoks igavalt.. eks otsustage ise ;) Luuletada ma vist enam ei oska :D Või noh... kas olen kunagi osanudki, ei tea, aga viimsel ajal ei tule küll ühtegi riimi pähe. Kohati on see isegi hea, ei pea inka tunnis kiirelt kuhugi üles kirjutama asju, nii et inka õps end jälle segaseks vihastab.. Aga nuh.. elame-näeme ja vaatame, mis saab :)
Kell on 21:18 ja mina hakkan õppima. Olge tulbid, olge vahvad, kunagi kindlasti kohtume. Ma ei tea küll, millal, aga kunagi viivad me teed kokku :) Elage, rokkige ja armastage Täiega! Tsau, mu kallid.

Ps. Je vous aime tous :)

1 comment:

  1. Ma ei tea, miks sina blogid, aga mina tean küll, miks mina seda teen.
    10.10.2007 kui ma alustasin ma seda ei teadnud veel- see saab harjumuseks, mulle meeldib märkida natuke mõtteid või tegevusi, mis mind teatud ajal on köitnud.
    Seega mälestused on elavamad, kui lugeda enda tekste, blogi on lihtsalt üks variant kirjutamisest ning harjumustal on suur jõud.
    Ole tubli ja blogi ikka;)
    Tuuli

    ReplyDelete