Thursday, February 10, 2011

Kesköölooris, jäisel maanteel, tuulevaikus märatseb

Ommik!
Ilmselt olete te kõik hetkel, mil ma seda kirjutan koolis või siis tööl. Ei - haige ma pole. Lihtsalt täna oli Treffis mingi mälumängu moodi asi ja vastutasuks lubaduse eest seal osaleda sain ma koolist vabaks. Hea diil, ütleks mina. Nii hea ja vaikne on siin. Kuskil ei lõuga ei raadio, telekas või õe arvuti. Vaikus, kui siis välja arvata mu enda arvuti vaikne surin. Eile oli hea päev. Selle nädala parim, võiks öelda :) Otseselt midagi eraldi välja tuua pole mõtet. Lihtsalt... oli hea päev :)

Jälle kustuvad minu tulles lambid... it's kinf of scary isegi, aga noh, nagu mu hingesugulane ütles - Pole minul midagi karta. Ma mõtlesin järele... käib jah võimas tunne läbi, kui lamp kustub. No matter what see ka ei tähendaks ;)

Piparmündi tee sai otsa. Ühel hetkel tundsin suurt pettumust, kuid õnneks leidsin endale veel ühe piparmündi tee :D Seekord musta. Nämm :) Peab hakkama koolis hindeid parandama. Bioloogia on tõsine tujurikkuja. Tegemata kontrolltöö, esitamata töövihik, mis samuti on tegemata ja järgmisel nädalal tuleb uus mahukas KT. Fuck.

Aga tegelikult on elu ilus :) Ilm ka muidugi :D Eila hommikul arvasin, et väljas on sula. Polnud veel kindaidki kätte tõmmanud, kui välja astusin. Esimene reaktsioon: "WTF, MIKS SIIN NII KÜLM ON? :S"
Minu -1 kraadi asemel oli neid -11 :D Aga nuh, juhtub ikka.
Lisaks veel muidugi see, et ilmselt on mul hetkel olemas peaaegu kõik, mida ma tahan. Juba see mõte teeb rõõmsaks. Okei, tõsi - mul on suur dilemma, mis kooli minna, kuid samas.. seda näitab veel aeg. Inimestega on kõik nii, kuis peab, kooliga on enam-vähem okei, mul on Uru Noorteteater, mis on antud hetkel kõik, mida ma tahan ja lisaks saan ma veel laulda ja kidrada.(ärge üritagegi sellest jutust pointi leida - seda pole)

Ega ma enamvast muud öelda oskagi. Kui välja tahate minna :D siis tahtke ikka sisse - jube külm on. Aga jah... mina hakkan nüüd ajalehti lappama, et oma teadmisi uuendada. Kunagi kohtume, kundlasti kohtume, mul on näiteidki tuua.. ma ei tea veel kuna ja mismoodi, aga kunagi ;) Hoidke üksteist, olge ettevaatlikud, jäätund teed ei ole sõbralikud käimarajad. Ja nautige elu ;) Liialt üürike, et end keelata. Seega lihtsalt öeldes :D - Elage, rokkige ja armastage täiega. Tsau! ;)

Ps. Je vous aime tous

1 comment: