Tuesday, July 26, 2011

Ma armastan elu!

Hei-hopsti! :)

Kas pole suvi mitte kaunis aeg, ah? Võin juba kõigi eest vist vastata, et on küll. Ma suisa pakatan iga päev rõõmust. Okei.. vb kõlab veidi kekutamisena.. aga nii see on! :) Eriti peale seda, kui 2 väga head raamatut läbi lugesin. Aga jaa.. minu igapäevaelust pole te pidanud kaunis kaua lugema. :D Nujah.. vähemalt korraks see nüüd muutub. Andestage,(kui keegi üldse ootas :D) et nii kaua kirjutamisega aega viitsin. Lihtsalt.. suvi oli iga päev nii lahe ja kütkestav, et mitte ei leidnud aega arvuti taha istuma tulla. Aga siin ma nüüd olen, ja OII, mul on teile palju rääkida. :D

Kunagi ammu... (nujah, mäletaks, millal viimane post oli ja mis peale seda toimund on, oleks super) käisin vanavanemate suvilas. Võsivere on nimi. Päris lahe koht - tegime vennaga tööd, rohisime, kastsime kurke-tomateid, kitkusime peenraid puhtaks, parandasime linnupesakaste, puhastasime tiiki ning lõpuks magasime saunas, mis on kahtlemata asi, mida ma soovitan ära proovida, kuid KINDLASTI mitte eluviisiks muuta. :D Nujah, vanaema sai aidatud kuhjaga.. aga muidugi, see-eest saime süüa ka ikka suure kuhjaga! :)

Oeh.. mäletaks ka, mida vahepeal teinud olen.. Ah jaa! 1 mõnus nädal oli mul. Algas see esmaspäeval, kuupäeva ei mäleta. Kuni neljapäeva hilisõhtuni maal ja siis linna hansapäevadele. Ülimõnus! Ma niiväga tahaks inimesi maale külla kutsuda, aga samas.. palju on veel teha ja aega ei ole mul väga laialt jagada. Aga mul on seal ilus.. Suveköök hakkab aina enam ilmet võtma :) Täna saime ka suitsuahju valmis.. nüüd on vaja veel ka pliit teha, tagamüür laduda, korsten õigele kõrgusele ehitada ja puitpõrand panna. Aga jah... kamin, suitsuahi ja 3/4 korstent on valmis! :)
Need päevad maal on kuldaväärt. Tahaks vahel maal elada.. Juba puhtalt need korrad, mil õde lihtsalt mu nime karjus ja siis ukse pealt 2 pange andis, et mina sinna kaevust vett tõstaks.. Juba see on nii.. lahe. :D Üldse mitte linnaelu. üldse mitte lihtne, aga ometi.. vahva. :) Ma hakkan vist hulluks minema.

Ah jaa! Hansapäevad. Pff... saast, nagu ikka. Turg-turg-turg, jee... ostame linaseid eesti lipuga mütse... Made in Ukraine, aga savi. Nujah, see selleks. Palju lahedam osa sellest ajast oli üritus nimega Europeade. Kindlasti olete telekas reklaami näinud. Siuke lühike, punane ja mõttetu. Aga siiski reklaam.. igatahes algas Europeade minu jaoks Emajõe kaldal, teisel pool Raekoda. Seal oli säärane koht nagu "Jõelinn", kus siis laval erinevad trupid üles astusid. Mingid lipu-tantsijad olid seal. Hullult lahe oli vaadata paraadilippe lendamas siia-sinna :D Oleksite võinud seal olla. :) Aga jah.. paari päeva jooksul nägin nii mitmetegi maade rahvatantsu ja tantsijaid. Mõnega tegin suisa juttu, aga need pole suuremat märkimist väärivad.
Kusjuures minu isa esines ka. :) Rahvatantsuga. Esimest korda küll, aga loodetavasti jätkab ta sel alal veel kaua. Lõppkontsert oli kaa. Üliäge kusjuures.. Tahaks ka tantsida.. ah, küll jõuab. Andke andeks, et ma nii palju mõttetut teksti kirjutan. :D Ma lihtsalt ei oska end preagu paremini väljendada. :)

Treffneristidega hakkan ka nüüd vist vaikselt üha enam tuttavaks saama. Või noh.. vähemalt mõnega. :D Juba ootan sügist.. kuigi veel enam ootan allesolevat suve.. nii palju tahaks veel teha.. Paintballi võiks heade sõpradega mängida ja Maci parvele võiks veel sattuda.. ja tulevaste lennukaaslastega tahaks muidugi veel tutvuda palju.
Ah jaa! Folk tuleb ju! Sinna on plaan minna. Iseasi, palju kontserte kuulatud saab, aga peamine on täiega fun'ida. :D Aga küllap ma seda teengi. Peamine, et igav ei oleks ja et uute inimestega kohtuks. That's the goal :) Eks ma blogin folgist, kui tagasi juhtun... Nujah.. Loodetavasti mitte mitu nädalat hiljem.

Oii, mis kell on.. ma igaks juhuks jätan mainimata. Aga magama peaks minema tõesti. Kõrvus laulab ikka Taylor Swift: http://www.youtube.com/watch?v=0WNKdKW6Mh4&feature=feedlik "Ain't Nothing Bout You" on loo nimi. Mulle meeldib väga, eks vaadake ise, kuda istub. Aga mina nüüd tõesti lähen. Loodetavasti kohtume teie kõigiga juba õige pea. Mine tea.. võibolla folgil, võibolla niisama.. kes teab, aga kohtumata me ei jää! AA! JAA! Raamat "Saladus" - Rhonda Whyne'i poolt. VÄGA hea raamat, soovitan absoluudselt kõigile. 200lk, pole just kuigi raske :) Aga hea küll, mis seal siis ikka. Olge tublid, hoidke ja armastage üksteist ning olge avatud elu väljakutsetele. Olge lahked, mõelge lahkeid mõtteid ja ka maailm on teie vastu lahke. Kokkuvõtvalt siis klassikalist moodi: Elage, rokkige ja armastage täiega! :)
Oli meeldiv taas kirjutada, loodan, et ka teil on meeldiv taas lugeda. Usute te seda või mitte.. aga ma armastan teid kõiki, kes te seal olete :) Teate te mind, või mitte.. te muudate selle maailma just selliseks, kus ma elada tahaksin. Aitäh ja head ööd teile kõigile. Kohtume pea! ;)

Ps. Je vous aime tous!

No comments:

Post a Comment