Saturday, December 31, 2011

Lõpeb üks ja algab teine...

Hei-hopsti inimesed ja mõnusat vana-aasta lõppu teile!

Mul polnud plaanis täna kirjutada, aga et keegi mulle mainis, et enne uut aastat nagu võiks, siis otsutasingi seda nii jooksu pealt teha. Hetkel on kell 16:25 ja tammelinna minekuni on aega vaid paar tundi. Tegelikult tuli mul idee, et võiksin üles tähendada just need sündmused, mis mulle aasta jooksul on tähtsad olnud. Aga üldiselt... Ükskõik, kui hea või halb miski poleks olnud, on aasta olnud väga meeldiv ja ma siiralt loodan, et 2012 toob meile ainult rohkem paremat, kui 2011. aasta. :)
Niisiis..

Kõige võibolla... suurem muutus oli kevade lõpp ja suve algus, mil sain selgeks, et minu uueks kooliks saab olema Hugo Treffneri Gümnaasium. Pean tõdema.. ma ei olnud kuni lõpuni kindel, et ma tõepoolest sinna sisse saan. See tundus nii utoopiline. Aga näete, siin ma nüüd olen ja omadega rohkem mäel kui kunagi enne :)

Teiseks on toonud 2011. aasta minu ellu inimesi, kellest ma ei oleks osanud varemalt undki näha. Eriti muidugi treffneristid. Aga et mitte jätta ka teisi tähelepanuta, siis tõesti - pea iga inimene, keda ma sel aastal olen kohanud on muutnud mind kasvõi veidikenegi(ja ma siiralt loodan, et paremaks inimeseks).

Hästi armas oli kindlasti ka seekordne suvi, kus ma tõsi küll - ei reisind just nii palju, kui ma varemalt plaanind olin, aga siiski - suvi oli lahe. Eriti vahva oli muidugi Põrgus(mu maakodus). Nüüdseks on seal aidal uus katus peal ja suveköögist on kamin juba valmis ja täiesti töökorras. Armas on mulle see kohakene. Sai veel armsamaks :)

Inimesena olen ma sel aastal muutnud väga. Mõni, kes muga ehk varemgi suhtles, teab seda vast isegi tunnistada, aga ma usun.. või noh... ma arvan, et see muutus on olnud paremuse poole. :) Nujah, loomulikult olen ma tänulik neile noortele neidudele, kes mulle küll väga meeldind on, kuid kes sellegipoolest mind enda kõrvale ei soovinud :D Ka see muutis isiksust ja nüüdseks olen ma selle üle ainult rõõmus :)

Kes teab mind ehk vähe rohkem, sellele võin öelda, et luuleliselt tõi see aasta minusse täiesti uue nägemuse elule. Mille üle ma kusjuures tohutult õnnelik olen! Ma juhtusin isegi millalgi üht oma vana luuletust lugema.. ja teate... päris naer tuli peale :D Aga eks me kõik taha vahel enda minevikutegude üle naerda.
Ning... mis eriti vahva - ma sain endale uue soni. Või noh... vana, "Wabariigi" ajast! :)


Selle teema loen ma nüüd aga lõppenuks ja tahan teile veel veidi pajatada enda jõuludest. Imemoel oli meil Tartus siiski 24. detsembril lumi maas :) Jah, tõsi küll - väga vähene ja üsnagi kahjutu, aga ikkagi lumi!
Hommik algas tavalist moodi: eelmisel ööl olin olnud pea 5ni üleval, mis tähendas, et hommikul ärkasin ma alles kell üks. Ärganud, vahetanud riided ja söönud, hakkasin koristama, nagu ikka jõuludel tehakse. Õhtupoole hakkas vaaritamine. Oiii, kuidas meil oli süüa...  Igatahes - umbes nii kella 6 ajal hakkasime mugima, kella 7ks sain mina kõne oma vanalt tuttavalt Annikalt, kelle juurde läksin jõuluvana tegema. Ausalt, seal oli väga lahe. Eriti lahe tunne on see, kui üks 6-aastane tüdruk sulle otsa vaatab ja ütleb: "Ma joonistasin sulle pildi - näe." Ja olgugi, et ma sain aru, et mul on Jõuluvana riided seljas, oli see siiski üliliigutav :)
Peale seda läksin koju, sain kingitused kätte, laulsime veidi ja läksime siis surnuaeda. Olgugi, et lund polnud seal pea üldse, oli seal siiski väga ilus. Tuhanded küünlad põlesid ja surnuaed nägi välja päris kaunis :) Peale seda koju, jäätist ja õunakooki sööma ning jooma seda imelist jooki, mis on segu kaneelist ja õunamahlast... oeh... siiamaani tunnen seda maitset suus :)

Et aga aasta lõppemas on, siis soovin ma teile kõigile toredat uue algust. Loodan, et saadate vana aasta minevikku rahutundega ja teadmisega, et eelnev aasta ei olnud ilma asjata elatud. Mina aga lähen nüüd end ette valmistama, varsti tammelinna ja sealt siis kesklinna ööseks edasi. Sel aastal siis viimast korda... Hoidke üksteist, kaitske ja armastage ning ärge tehke halba neile, kes teie vastu lihtsalt õelad on. Olge õnnelikud, nautige elu, olenemata sellest, mis seal parasjagu ei toimuks.. ning mis ma muud oskan öelda? :) Olge avatud uutele väljakutsetele ning võimalustele. Elage, armastage ja rokkige täiega; ning siis.. hetkel, mil te leiate oma elu olema päris rõõmsa... siis oletegi õnnelik.
Ma armastan teid kõiki! Olge tublid ja head vana-aasta lõppu! ;)


(Laul on küll üsnagi vana ja tänaseks küllap väga ära leierdatud, aga Sungha esituses on see lihtsalt armas :) Kaunist uut aastat teile kõigile!)

Ps. Je vous aime tous!

1 comment:

  1. Armas, Kalle, Sulle samuti!
    PS! Kusagil kindlasti leidub keegi neid, kes augustituules lehvivais juusteis Sulle vastu tõttab .. oota ta ainult ära! :)

    ReplyDelete