Saturday, April 10, 2010

Alouette, mis sellele eelnes ja järgnes...

Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama 9. aprilli hommikust. Oli kena hommik, päike oli juba kõrgel, kui mina kööki astusin. Olin just parasjagu söömas oma 3. võileiva 4. ampsu, kui mu pähe torkas mõte: "NEETUD! täna on ju alouette" :D
Laskmata enesel pikka aega arutleda, läksin kooli. peale söögivahetundi(12.00) läksin aulast mööda - uks oli lahti. Kiikasin sisse... Karin(huvijuht) asjatas seal midagi redeliga "oi poisid, tulge tõstke toole natuke". pmst asi lõppes sellega, et mina, Silver ja Martin saime eesti keele tunnist ära, saalis tõstsime nata toole, Silver laulis mikrisse "sunshine reggaet", Martin jebis redeliga ja mina turnisin redeli otsas ja võtsin laest vanu dekoratsioone alla :D Läksin ajaloo tundi, elasin selle üle ja läksin koju. Vene keelde ma ei läinud, polnud aega.
Läksin koju, otsisin endale kiirelt esinemiseks kenamaid riideid, käisin pesus ja sõin - oligi aeg minna. Läksin u 16.15ks, läksin näiteringi, kus kooli aastapäeva etteastet harjutasime. Kell sai 17.00, laulsime hääled Anneli, Kadi, Kätrini ja Birgitiga lahti. ja nii ta hakkaski. Alouettel oli tänavu jube vähe rahvast, mingi 8/10 istekohtadest olid hõivatud. Läksid esinemised, oli häid, oli mitte nii häid, aga kätte jõudis ka minu kord. Läks hästi, vähemalt nii ma arvan. Tuli autasustamine - sain oma vanusegrupi võidu :D Peale seda avastasin, et Hiie, Tuuli ja Kaisa olid mind vaatama tulnud, olin siis nendega kuni 22.00ni. Läksin koju, vaatasin, mis ma kõike võitnud olin. Aukiri, 150 eeku(tuleb kultuurkapitalist välja võtta veel:P) ja kruus :) Viimaks ometi kruus! :D Viimane "Alouette" kruus, mis ma koju tõin, oli aastast 2005. Alati oli vaja maha unustada või ära kinkida, aga nüüd on teised lood :D :D :D On 11. aprill(10. aprilli öö) kell on 1:13, ning kusjuures, mul on uni :D Nüüd sellele kõigele tagasi vaadates... Jälle 1 aasta läinud :), Tuuled pöörduvad, aastad mööduvad, Alouette alati jääb ;)
Laulge, head inimesed. Laulge ja maailm muutub kohe ilusamaks
Ma olen kuradi väsinud :D Head ööd teile, Valge mees lõpetab tänaseks :D

No comments:

Post a Comment