Thursday, April 29, 2010

Tänane, olgu see siis mistahes kuupäev :D

Nunii :D. Ilmselgelt ei ole ma veel sõnakestki rääkinud kooliaastapäeva kontserdist, mis toimus umbes... 2 nädalat tagasi? Niisiis: 19. Aprillil, Väikses vanemuises oli Tartu Descartes´i Lütseumi kooliaastapäeva kontsert.
Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama proovidest, mis toimusid mitumitu nädalatki tagasi, enne, kui üritus ise :D Mina olin Uhkeldaja(ehk siis... moe-guru? Shenja Folkin? stiili-pede :P). Aga proovid läksid ja läksid... ja lõpuks oligi käes 19. aprill :D
Hommik algas kell 9, mil mul helises äratuskell. Mul polnud veel kostüüme valmis pandud ja seega hakkas kibekiire proovimine, otsimine ja triikimine.(Need, kes ei tea, siis ma mängisin vanemuises nelja rolli, seega.... 4 kostüümi!). Läks aega, mis läks, aga valmis ma sain - enne 11.00i ka veel :) Läksin bussile, käes kotid, taskus taskurätid ja mõtteis mõlkumas helged mälestused, mis olid seotud eelmiste aastate kooli aastapäeva kontsertidega.
Jõudsingi väikse vanemuise ette... nagu ikka ja alati, läksin väravast läbi, edasi ja esinejate uksest sisse. uksel seisis "7. - 9. klasside draamanäitlejad" - astusin sisse, panin oma esimese kostüümi selga(lammas). Nägin ka teisi - Kuningas, Väike Prints, Ärinaine, Rebane... Ragnar!(parim helimees ever :D) aeg läks:D kostüümid vahetusid, lõpuks tuli ka meie näiteringi kord. Eerikule oli lahe kleit selga topitud :D Kaspar oli lahedaks tehtud, Helene nunnu, nagu ikka. Kati oli ka terveks saanud ja asi algas. Unustasin täiesti laulma minna :D - Sirje(mu lauluõpetaja) hellas ja kutsus üles klaverisaali. Laulsime hääled lahti (mina, Kadi, Birgid, Kätrin ja Anneli). Proovid läksid ja läksid, kui ühel hetkel olid nad läbi :D
Otsustasime meie näiteka klänniga(mina, Kaspar, Eerik, Kati, Helene ja Elis) sööma minna. Võtsime suuna kaupsile, ostsime midagi, tüdrukud süüa, poisid ainult juua. Sel ajal, kui tüdrukud otsustasid tagasi minna, läksime mina, Eerik ja Kaspar mäkki - võtsime kahed purksid ja friikad. (nämm-nämm, kes aru ei saanud :D) Kui Kaspar ütles, et pole kunagi Statoili hot dogi söönud, otsustasime Eerikuga selle kogemuse talle anda :D. 1 hot dog, frankfurter, ketśup, majonees, sinep ja karri :D Suu õhkas mõnusalt, kui tagasi läksime.. Vanemuise jõudnud, laulsin taas hääle lahti, panin oma lambakostüümi selga ja ütlesin endale... "nii se jälle algab... ;)"
Ja see oligi taas käes... läksin lavale. Kuulatasin, rahvas on juba saalis, kell on 17.57, eesriie on ees. Jürgen(poiss, kes Väikest Printsi mängis" tuli, rääkisime temaga - talle oli see esimene kord.Juba ette teile teadmiseks, et kontserdi teema oli Väike prints. Lavatagune oli sagimist täis.. sain veel korraks kokku Helene, Kaspari, Eeriku, Elise ja Katiga, et neile edu soovida. olin lava taga... JA SIIS SEE AVANES :D Eesriie oli avanenud ja show läks lahti.

Kõik etteasted läksid ruttu - oli ka minu aeg lavale minna(õigemini mina, Kadi, Birgid ja Kätrin). laulsime laulu "dessine moi une mouton"(joonista mulle 1 lammas). Tuli üsna hästi välja :D, lippasin ruttu üles garderoobi, et vahetada endale selga 2. kostüüm (Reporter). Taas laval - tegime oma etteaste ära ja show läks taas edasi. Vahepealsed esinemised olid jube andekad kusjuures :D. Panin selga oma 3. kostüümi(murtud mees). Laval laulsin koos Kadiga (Birgid ja Kätrin laulsid bäkki) "Koiduhirmu". Tuli hästi välja (Yeah!). Lava taga hängisin jälle Helene, Kati ja Elisega, poisid olid kuskil kaugel :D. Oli vahva, aga siiski oli aeg panna selga 4. ja oma viimane kostüüm...(Uhkeldaja). Kui olin kostüümi selga pannud, oli kõigil suht suu lahti :D. Nu ma kirjeldan natuke. Must triiksärk, on kõhu pealt kinni seotud, mustad püksid, kingad, kaelas roosa ja vikerkaarevärviline sall, peas barett. :D Laval oli võimas... suht lahe. Ilmselt mulle meeldib liigselt eputada, aga tol hetkel oli võimas tunne kül. Etendus läks ja läks, kuni ükskord otsa sai. :) Saime tulbid (nuujahh...:P) ja läksime garderoobi tagasi. Mina sain veel Kaisalt roosi :D. Pakkisin asjad ära ja jätsin Vanemuisega taas hüvasti. Andsin emale oma kompsud ära ja otsustasin Helenet saata. Kati tuli ka. saatsime Helene koju, siis läksime isegi.
Nüüd sellele kõigele tagasi vaadates... ilmselt võin ma julgelt öelda. See oli siiani Kõige Parem Koolisaastapäevakontsert(KPK) :P Nüüd on kell 18:51. On Neljapäev, 29. aprill. Homme lähen kella 4ks Antoniuse õuele kontserti andma, aga sellest hiljem. Loodan, et ei olnud väga masendav lugeda :D. Kevad poeb südamesse.. tahaks puu otsa ronida :) aga nüüd, mes medames et monsieurs, les filles et garcons - Valge Juht lõpetab. :D Kaskedel on juba lehed väljas ;) Niiet mis ma oskan teile soovitada :D Minge välja, laulge, tantsige, tehke teatrit :D ja olge ilusad :) Aidaa!

No comments:

Post a Comment