Thursday, April 1, 2010

Neljapäev, 1. aprill

Oijahh... esimene aprill :D Suht fucked up day, nagu ma öelnud olen. Kedagi ei saa usaldada, kõigil aind aprill mõtteis. Asi algas juba hommikul. Ärkasin isa sõjakisa peale "üles, üles ruttu, magasite sisse, kell on 15 minuti pärast 8, LIIGUTAGE ENNAST!" Loomulikult nii ma tegingi, vaatasin oma toa kella, on jh 7.45... jooksuga kööki ja sööma, kui ühel hetkel liikus pilt köögi kella peale, " 7.02" isa tuli sisse ja sõnas lihtsalt "Aprill" :), Olin nagu puuga pähe saanud :P, kuidas ma kül unustada võisin.
Aga tee viis kooli, esimesse tundi hilinesin, ma lihtsalt ei viitsin enne ära minna, kui kell 8 oli(kes ei tea, siis Descarteses hakkavad tunnid kell 8.15) Koolis läks rahulikult, nalja sai palju :D, õnneks meil täna karjääriõpetust polnud, niiet sain kell 2 minema.
Jõudsin koju, kui meelde tuli, et täna pidi kell 15.30 ju Alouette(kooli lauluvõistluse) eelvoor olema, läksin siis sinna, kuulasin.. osasid oli tõesti jube kuulata, osalt esituse, osalt väga haige lauluvaliku pärast. Aga pole minu asi kohut pidada :D selleks on meil kohtunikud :D Hetkel kõik, vaatab, mis edasi saab :D

2 comments:

  1. Vähemalt midagi sai sellest päevast edasi, "mitte puhta lehe" poiss;)

    ReplyDelete