Thursday, April 22, 2010

neljapäev, misiganes aprillikuu päev.

Nunii... mõtlesin jälle üle pikapika aja blogida.. rääkida on paljust - kõigest nigunii ei jõua, niiet ma siis räägin parem põhilise ära. Urus oli improõhtu - ullult lahe oli, igasugu lahedaid asju sai tehtud. Helene, Siiri ja Eneli olid ka publiku seas(vahva!). Mis siis veel... kool :D Meil oli 3 klassiga vaja tund läbi viia, südamenädala raames. Pulli sai :D (kül nad ikka viitsivad tõmmelda koguaeg :S) Loomulikult on vahepeal õpsidele pidu, pisaraid ja verd toodud :P Homme lähen Viisivärtnale (lauluvõistlus), lauluga "Sa tule nüüd" (deem, ma tahan selle akorde:D) Kool on väsitav - paganama väsitav... aga mis ikka, tuleb vastu pidada. Ilmselgelt ei ole mul aimugi, mida ma oma suvega teen :D Jube vahva on kuulata, kuidas inimesed loevad üles reise ja laagreid, kuhu nad lähevad. Ma ei oska millstki rääkida :D - ilmselt blogin omme, kui viisivärten läbi on. Praegu olen üsna väsinud :) Kell on 23:57 ja Valge Juht uinub pea. Ah jaa inimesed - Uskuge endasse, ning kellegil teisel pole võimalust teis kahelda ;) Bonne nuit Rahwas, Kalle lõpetab.

No comments:

Post a Comment