Tuesday, June 7, 2011

Ööbik laulis.. akna taga... järjest.. terve öö

Hei-hopsti teie kõik! :)

Suvi algas, kas panite tähele? Need, kellel kool ühes suve algusega otsa lõppes, panid kindlasti, teised.. Ah, ilmselt panite ka :D Mina olen aga igatahes juba täiega suvelainel, olgugi, et eksaiperiood veel käib, olen mina siiski juba täiega nautimas. Tõsi.. võrku pole tänavu veel mänginud, aga noh.. kaugel seegi ikka olla saab :)

Nagu eelnevalt lubasin, räägin oma äsjamöödunud nädalavahetusest: Noh.. tegelikult algas lahe aeg juba reedel, kui oli Kauri sünna. Kinkisin Kristjani ja Reltzuga koos raha. Kaisa, Hiie, Sander ja paljud teised olid ka seal. Päris lahe oli :D Koju jõudsin orienteeruvalt kell pool 4..

Äratus oli hommikul kell 8. Pidin kella 9ks kooli juurde minema ja sealt siis klassiga koos Eve Tenni(meie kunagise ajalooõpsi) maja juurde minema, talle laulma ja kingi andma meie õpetamise eest. Et aga tüdrukud venisid veel hullemini, kui teod, pidin poole pealt vanemate autole hüppama ja nii sõitsingi ma edasi VVV kanuumatkale. :) Asi nägi siis välja umbes nõnda: jõudsime autoga mingi metsa vahele, kus juba suurem rahvahulk ees ootas. Panime perega mingitele paberitele allkirjad ja ootasime. Ühel hetkel läksid siis autojuhid autosid ära viima. Aeg muudkui läks ja läks, aga autojuhtidega naasevat bussi pole kuskil. Pikkade telefonikõnede käigus selgus, et buss, mis autojuhid tagasi pidi tooma, oli ikka veel parklas, kus meie(autodeta inimesed) ootasime. Nojah, asi venis nii 40 minutit kauemaks, kui plaanis oli, aga pihta me hakkasime.
Valisime endale kanuud ja vestid, kuulasime instruktaaži ja hakkasimegi minema. Tegime siis nõnda, et paps ja õde istusid ühes kanuus, mina, ema ja vend olime siis 2. Täiega vahva oli sõita :) Siis veel viimane kilomeeter üle järve ja olimegi lõpp-punktis.

Kanuumatkalt naasnud, jäin koju voodile lebama. Igasugu vahvaid mõtteid tuli pähe.. Eelkõige muidugi luule, mida ma kirja ei viitsi panna, aga noh.. tühja sellega.
Pühapäev oli samuti teguderohke. Hommik algas ettevalmistamisega venna sünnaks(mu vend Kristo Valge sai pühapäeval 9 aastaseks :)). Süüa tegime, mina panin küünlaid tordile. Nujah, nagu ikka traditsiooniline sünnipäevahommiku pidamine meie peres on: lauluga äratatakse sünnipäevalaps üles, siis tullakse suurde tuppa ja lastakse sünnipäevalapsel enda kingitused toast üles otsida. Kusjuures on iga aastavanuse kohta 1 kingitus juures, kuid see kehtib ainult 10. eluaastani :D. Tulid ka vanavanemad ja sai mõnusa hommiku veeta.
Varsti läksid nii vanavanemad kui ka ülejäänud perekond ära. Jäin üksi koju. Kell 1 algas 3D, käisin seal, väga lahe oli. Igatahes sain ma Stellalt hästi kenasti kaunistatud piibli, millest mul nüüd Moosese II raamat läbi on vaja lugeda. Hängisime peale 3D-d veel veidi Anna-Lea ja Rose-ga ning peagi läksimegi kõik oma teed. Pühapäevast veel niipalju, et mõtlesin varakult ette, et pean eksamiks valmistuma. Et ma aga kasulikumat moodust ei leinud, otsustasin enne tähtsat eksamit lihtsalt enne kella 23.00i magama minna :)

Esmaspäev. Minek eksamile, vestlus Lenaga, eksam, kergendatud tunne.. Muusikakooli katsed kell 15.00, kusjuures katsetama sain mina alles 15.57.
Peale seda kõike oli veidi aega ning siis seadsin rattaga suuna Liisi majale. Et ma ise minna ei osanud, siis pidi Rose mind juhatama. Deem.. ma ikka oskan asjadest valesti aru saada :D Jõudsimegi Liisi juurde.. ülilahe oli. Mina olin see, kes palli järel käis. Nujah... natuke väsitav oli, aga vähemalt on mul teadmine, et minu hüppevõime arenes tol päeval neist inimestest mitu korda enam. :) Jah.. õhtul koju minnes jõudis minuni viimaks inspiratsioon, mida ma nii kaua oodanud olin.

Jah.. jõudiski kätte tänane. Erilist mõtet siin postis vist ei olnud, aga lihtsalt tahtsin ära rääkida, mida ma vahepeal vahvat teinud olen :) Aa! Kusjuures sain ma eesti keele eksami "5". Täiega hea meel on :) Aga jah.. nüüd hakkan mina taas kirjutama ja päeva nautima. Soovitan teilgi sama teha. Oeh.. suvi on ikka ilus aeg, kõik läheb kaunimaks, hing lõkendab ja süda hakkab omades mõtetes tuksuma. Aga see selleks :) Teie olge tublid ja vahvad. Kellel suvi, see nautigu iga päeva sellest, kellel veel eksamid või muud kohustused - ma olen teiega :D Aga olge mureta, küll seegi aeg läbi saab :) Hoidke siis üksteist ja olge head. Minge randa, ujuge ja mängige võrkpalli :) Üldsegi.. elage, rokkige ja armastage täiega. JUST SUVEL ERITI! :D Küll te näete, suvi on pikk - kindlasti me kohtume :) Ei oska öelda, millal, aga küll me trehvame ;) Kaunist suve algust siis kõigile teile.. ja teate mis, :) Minge öösel aknale või suisa jalutama. Ööbikud laulavad, suisa imeline kuulata :) Ah jaa, inimesed... Ma ei tea, kui väga te mind usute, aga ma lihtsalt tahan teile öelda: Ma armastan teid kõiki! Päriselt ;) Tsau!

Eks siis millalgi kohtub!
Ps. Je vous aime tous ;)

No comments:

Post a Comment