Thursday, June 16, 2011

Suvetuulte jooksutandril

Hei-hopsti, kõik see mees!

Ma pole juba päris pikalt saanud mahti kirjutada ning palun seetõttu ka teie käest veidi vabandust. Asi pole olnud selles, et mul poleks iial aega olnud.. ma lihtsalt ei viitsinud. Aga nüüd olen taas kirjutamas ja loodan, et see kord asi katki ei jää :)

Vahepeal sai läbi ka 1 minu elu lahedamaid lavakogemusi. Tegemist oli Kaarel Targo ja Mehis Pihla lavastatud etendusega "tapjainstinkt" aka "märulifilm laval". Tohutult lahe asi. Sain nii mitmedki lavavõitluse nipid selgeks.. väga lahe etendus :) Peale etendust sai veel veidiks ajaks Geni jäädud. Paganama lahedad inimesed, need üliõpilased, igati soovitan suhelda! :D

Igatahes jah.. Kui veel eelmine kord rääkisin teile, kui väga ma ootan eksamiperioodi lõppu ja kuidas ma õpin, siis preaguseks on eksamid läbi :) Tulemused olid enam-vähem ootuspärased. Eesti keel - 5, matemaatika - 4, ajalugu - 4(kusjuures 5st jäi puudu 1 punkt). Ka tunnistused sain kätte ning kõik muu peale inglise keele oli kas 4 või 5.(Inglise keel tuli 3, sest mu ajutine õpetaja Ragle Teras ei sallinud mind silmaotsastki) Nujah.. kool on nüüd seega läbi ja suvi on mu jalge ees aina enam lahti rullumas.

Vahepeal lavastasin ka ise etendust.. millest kül jah.. ajapuuduse tõttu midagi välja ei tulnud, aga mõtlesin, et võiksite seda teada. Millalgi suvel tahaks teatriga veel veidi tõsisemalt tegeleda.. eks näis, kas selleks siis võimalus avaneb või ei.

Ah jaa :D Lõpetamine. Imeline aeg. Räägin teile, kuda kõik läks: Hommikul ärkasin 8.30, kusjuures ma äratuskella mitu korda edasi lükkasin. Ajasin endale ülikonna selga, ampsasin süüa ja astusin kooli poole. Kooli jõudes tervitas mind esimesena helimees. Algas proov Anneli, Birgiti ja Sirjega(viimane on mu lauluõpetaja juba viimased 3 aastat. Just temale võlgnengi ma peamiselt oma muusikalised oskused). Proov tehtud, ootasin kaasvõitlejaid. Koolikaaslasi, ma mõtlen :D Peagi tulid nemadki ja läksime proovidega edasi. Ühine lauluproov kõigi 9. klasside õpilastega muusikaklassis ja jutuajamine 2. korrusel.. Jooksin Sirje, ema ja klassivendade vahet. Mõistmata isegi, kus on ehk hetkel kõige õigem olla.

Ja hakkaski pihta... Ühel hetkel võtsingi Sandra käevangu ja astusin kindlal sammul saali poole. Trepil pidime küll hetkeks peatuma, aga seegi viivitus oli vaid hetkeline. Astusime saali. Kõik vaatasid meid.. natukene kuninga tunne oli :D Istusin oma kohale. Algaski aktus. Esmalt siis nagu ikka... direktori kõne - polnudki seekord väga igav. Rääkis teine suht kiirelt oma jutu ära. :) Siis hakatigi tunnistusi välja andma. Kui paar esimest olid tunnistuse kätte saanud, hakkasin oma peas arvutama: 3. inimene.. A klass alles.. iga inimese peale keskeltläbi 15 sekundit.. ma olen C klassi viimane... Ja täpselt nõnda kaua see aega võttiski. Kui aga oma paberi kätte sain, oli meel hea :)
Peale mu bioloogia õpetaja kõnet oligi aeg minul laulma minna. Billy Joel'i "Honesty". Hiljem sain teada, et nii mõnigi tüdruk oli laulu ajal pisara poetanud.. väga uhke tunne tuli sisse :)
Peale laulu pistsin mikri taskusse ja läksin oma kohale. Kui 8. klassi tüdrukute laul läbi sai, tuli taas kord laulda. Sellega kaasnes suht lahe lugu:
Andsin oma asjad Sandra sülle, öeldes: "Hoia neid"
Sandra: "Sa hakkad laulma või?"
Sõnasin: "Jah, pane tähele," lükkasin mikrofoni sisse ja hakkasingi laulma. Laulsin koos 2 koolikaaslase - Anneli Tiiriku ja Birgid Mäekingiga. Laulu nimi kusjuures oli "Thanks for the memoires". Tohutult vinge emotsioon.

Okei, peagi tuli ka aeg ka kõnet pidada. Tegin seda koos oma klassivenna Silveriga. Suht hästi kukkus välja. Millalgi lõppes ka aktus ja kõik suundusid kooli ette üksteist õnnitlema. Sain hulga lilli :) Jube armas oli ennast vaadata peeglist. Tüdrukud olid ka kõik nii säravad... võiks iga nädal lõpetada, elu oleks palju armsam :D Peale õnnitlusi läksime siis perega vanavanemate poole tähistama. Kõvasti pitsat sai söödud, kuid peagi pidin ka 12. klassi aktusele esinema minema.
Taas kord laul Birgiti ja Anneliga - "Thanks for the memories". Tänasin Sirjet ning suundusin koju, et valmistada end ette oma põhikooli lõpupeoks... Sellest peost ajalugu aga vaikib :)

Igatahes... Ma lootsin kirjutada posti, mis inimestele ehk midagi annaks.. ilmselgelt ma feilisin selle ideega. Samas aga loodan, et teilgi oli VÄHEMALT sama lahe nädal kui minul :) Hoidke siis ikka üksteist ja olge lahedad. Kui vähegi soojem ja tuulevaiksem on - nautige ilma. Kui teil on sõpru, kellega pole ammu kokku saanud.. kasutage kasvõi homset :) Milleks oodata parajat hetke, kui võiks juba kohe inimesega taas kohtuda?
Jah.. kõige selle juures, mida ma tahan teile öelda, on kindlasti suurim osakaal lausel "Ma armastan teid kõiki". Siiralt kahju on mul teist, kes te seda loete :D Peate päris palju pehmeid sõnu kuulama, aga nuh, vast saate hakkama. Igatahes jah - tehke endal elu lahedaks, minge sõpradega välja ja hoidke üksteist. Mina aga lähen nüüd magama ja loodan lähiajal veelgi blogida.. 2 nädalat on siiski vist liialt pikk aeg ;)

Kaunist suve teile kõigile, kellega me varem, kui sügisel ei kohtu. Kell on täpselt 1:25, on 21. juuni 2011. Ja.. millal iganes või kus te olete, pidage meeles: Elage, rokkige ja armastage.. täiega! Ning jah.. veel 1 asi.. Ela nii, nagu arvad, et on õige - siis oledki õnnelik! ;) (K. Lüüs) Kindlasti kohtume tulevikus.. võibolla juba järgmisel nädalal? Eks näis, kuid kunagi kindlasti. Head ööd teile kõigile!

Ps. Je vous aime tous!
... päriselt!

No comments:

Post a Comment