Friday, November 12, 2010

12. november, Reede

Vene keele festival.. nii lahe oli. Tere ka :D Millest ma nüüd rääkida söandaks, on Vene keele festival. Toimus täna, 12. novembril Tallinna Humanitaargümnaasiumis. Koos oli siis pea 200 inimest, aga ma alustan eestpoolt. Eelmisel õhtul panin ennatlikult kella 6.00ks äratuse(et 7.15 Anne loomapoe parklas olla) Siiski helises äratuskell kordusena alles 6.45, ja siis oli mul kiire, õnneks viis paps autoga ära.
Jõudnud sinna, istusime autosse, sealt rongijaama, sealt rongiga Tallinnasse. Muidugi võiks sellest terve romaani kirjutada, aga las olla. Rongis olid peale meie veel ka 4 Tabivere gümnaasiumi tüdrukut, kellest ühe, Laura-Helenaga ma ühte gruppi sattusin.

Olid siis igasugu võistlused-värgid, Meie kusjuures panime 3 7st võistlusest kinni, mis meist võitjad tegi. Saime kõik siis 4GB-sed mälupulgad ja Postimees tegi meiega interviuu. Tagasitulek oli suhteliselt sarnane tulekule.

Pean tõsiselt ära mainima, et vene tüdrukud on niii ilusad :S Vähemalt minu grupis olid. Aga mis teha, kui vene keelt ei oska, ei saa ka venelastega väga suhelda. Mõttetu tekst, aga ma lihtsalt pidin selle kirjutama :) Preagu istun jälle arvuti taga, suhtlen ja blogin. Nii ilus tüdruk oli seal võistlusel. Keegi venelane, minu grupis, elab Narvas, muud ma ei tea :D Aga küllap ööga meelest läheb. Väsinud olen, lahe päev oli, andis ja õpetas palju. Seega ilma pikemalt keerutamata: õppige vene keelt(eriti poisid), tuleb kasuks. ja mis seal ikka. Kell sai 22:57, Valge hing lõpetab pea ja läheb magama. Seega.. olge ikka tublid ning elage, armastage ja rokkige täiega. Head ööd! ;)

No comments:

Post a Comment