Saturday, November 20, 2010

21. november

Elu on nii vahva :D Ei tea, võibolla on lihtslat liialt helge hetk, aga praegu küll muud öelda ei oskaks. Algas nädal haigusega - lamasin voodis, nadi oli olla, pea käis ringi. Klassikaline viirus, nojah... Jama pool oli aga selles, et reedel pidi olema mul Jõgeval Betti Alveri luulekonkursi raames esinemine U.N.T etendusega "Tulevik ja minevik". Paar tundi hiljem(kell 6) pidi algama mul enda koolis isadepäeva kontsert(jah, kontsert oli nädal aega hiljem). Haige olin ma kolmapäevani - seega jäi mul vaid neljapäev ettevalmistusteks. Reaalselt rohkem, kui pooltes tundides ma ei käinudki, kuna tegin proobi. Enihow, sai proovi tehtud, minu esinemine soololauluga ära jäetud, ja poistega(Silver, Kaspar, Eerik) proovi tehtud.

Niisiis oligi reede. Täitsa mõnus, ärkasin kell 8, tegin toimetused ära, 10ks bussijaama, sealt läksin URU seltskonnaga bussiga Jõgevale. Liitusime teiste kohalolijatega urust. Sain kokku Gerdaga üle pika aja :) Tore oli näha teda. Tegime siis oma etenduse ära(mina, Sass, Juudit, Kaisa, Grete, Meelika) Karli(meie lavastaja) jaoks oli see esimene lavastus ja Madis(Uru üliõpilasest liige) oli ka rahul. Õnn. Tulime tagasi, siis otse kooli. Tegime poistega(mina, Silver, Kaspar. Eerik oli haigeks jäänud) oma etteaste ära "2 and a half men theme" ja "cherry-cherry-cherry pop..." Esinesime alguses ja lõpus, vahepeal leiutasime veel laule ja suhtlesime Kati ja Nelluga. Mõttetu üritus, aga nuh, mingi kogemuse sai :)

Täna olen niisama tuttavate seltsis olnud, aga jamh - elu on ilus(võiks muidugi nati ilusam veel olla, aga see ei puutu asjasse) :D igatahes jamh... kell on 1:18 ja esimest korda blogikirjutamise ajaloos olen ma kirjutamise ajal väsinud. Mis siis ikka :) Hoide oma lähedasi ja olge nendega. Suhelge võimalikult palju otse, MSN-is on sõprus kiire ununema. Olge siis ikka Euro vastu ja kandke salli :D ning elage, armastage ja rokkige täiega. Head ööd mu kallid! ;)

No comments:

Post a Comment