Tuesday, November 30, 2010

Viimase novembriöö hingemuusika

Ma armastan talve..
Talv on nii lumine ja jäine.. puhas, või nii.
Kas pole mitte ilus see lumesadu, või mis?

Tervitus jälle, kes te seda lugema juhtute :)
Vahepeal ma midagi eriti suurega hakkama saanud ei ole, mis aga muidugi ei tähenda, et ma niisama istund olen :D Hiljuti käisin Tuuli pool. Seltskond oli mõnus, öös oli lahe juttu puhuda. Sain Treffneri ballile 2 kutset suisa. Ilmselt pean mõlemast loobuma siiski. Tantse ma ju ei oska ja juba laupäeval on ball.

Inimesed küsivad vahel väga imelikke küsimusi, kas te ei leia? :D isegi, kui nad sind ei tunne :)

Läheks välja? - Ei ole aega. Nujah, tehke omad järeldused.
Ma tahan oma klassiga rohkem pulli teha.. tõsiselt.. jõuluball jääb ära, Veskibaasi saab alles 2 kuu pärast... aga mis seni? Ja ilmselgelt ei ole me ka treffis, et võiksime ööseks kooli jääda(see oleks ilgelt lahe). Üldse mul on tahtmine oma klassiga rohkem tegemisi teha. Võibolla lihtsalt lollus, vb kinnisidee.. ei tea.'

Vahepeal on torganud mulle pähe mõned väga ebaharilikud loomemõtted. Mitte midagi erilist, kuid kindlasti mitte midagi sellist, mida 16-aastaselt muidu oodata võiks.
Ah jaa... sellest rääkides, ilmselt esinen ma kooli lõpuaktusel õpilastepoolse kõnega. Mis on loomulikult räigelt äge.. aga eelkõige tahaks ma oma klassiga laulda... ja mitte vaid poisid, kogu klass oleks lahe. kui mitte isemõeldud, siis kellegi teise lugu.. Aga jah, olgu teile teadmiseks. This is my dream.

Täna oli soe õhtu. Mitte kraadidelt küll, aga soe oli. Annika käis urus(eelmise aasta Uru näitleja) Taas 1 neist inimestest, kes mulle mu enese märkamata sügavale hinge jäid. Tore oli teda näha :) Tal läheb hästi.



Laske mul minna...
Laske olla mul seal,
kus mul olla on hea.
Laske mul minna...
kus kohust ei tunne
ja ei kaja mu pea
Lollidest käskudest
õpi ja tea!
matemaatikast, arvudest
pungil on pea.
Milleks? milleks ma küsin?
on vaja mul teada, kuis
kuraditosin
korda nii sada ja ruutjuur kümme,
jagada viis ja liita veel... oeh...
Laske mul minna, Mu kallid ja head
Laske mul olla, oma kohust ma tean
Ja küllap seda ma meeleski pean
ja täide viin pea...
Kuid praegu -
laske mul olla...
olla ja minna
sinna...
kus olla võiks hea.

K.Valge


Luuletasin midagi :) Lihtsalt tahtsin. Aga jah - siin ma nüüd istun.. Talveöö pimeduses ja küünlavalgel. Väga hubane, soovitan!
Oeh jah.. - kell on 23:47 ja mina lähen nüüd magama.
Teie aga imetlege talve, nautige seda nii, kuis saate, talv on lahe aeg :) Aga mis siis ikka. Hoidke oma sõpru ja lähedasi, olge vahvad ja värvilised, nautige talve
Ja mis peamine :) Elage, Armastage ja Rokkige Täiega!
Head ööd mu kallid.. Je vous aime tous

3 comments:

  1. nii ilus luuletus!!
    ja ma armastan su blogi.

    ReplyDelete
  2. võiks kindlasti kogu klassiga mingi laulu teha ja seda laulda, oleksin 100% poolt :P

    ReplyDelete