Saturday, November 6, 2010

Laupäeva ööpimeduse serenaad

Aga seda me teame, et siniseks taevaks saame,
sest süda laulab kuldse päikse poole...

Hei! Eksisin ära siia jälle ja täna tuli siis veider mõte pähe. Ja et ma selle kavatsen teoks teha, siis otsustasin ma enam mitte mõtetut päevakava-blogi pidada, vaid rääkida endale olulisest.

Karlova superstaarist langesin välja 2. voorus, Johannes, Birgid ja Anneli said edasi, kõik 3 said ka 3. voorust edasi, nüüd on 16. detsember finaal. Kurb, oleksin tahtnud ka edasi saada.

Hei! Läheks äkki koos välja? - Tead... parem mitte(elu liigub allamäge)

Hingedepäeval katsin laua ja süütasin aknalaual 2 küünalt, sellest ajast põletan suht iga õhtu küünalt. Väga rahustav asi.. soe valgus. Küllap hakkan hulluks minema :) Meil on elu keset metsa... mõnusalt mahe lugu. Oh! :D muide - järgmiseks neljapäevaks palus muusika õpetaja mul tundi oma kidra kaasa võtta, et saaks kitarriga paari laulu õpikust laulda. Selle aasta 9. klassi õpik on nii rõve.. täiesti mittemidagiütlevad lood, mõtetud teemad ja kehvad kirjeldused. Aga tundi ma kidra kaasa võtan. Mis jällegi tähendab, et ma saan vähemalt natukenegi klassiga kui tervikuga suhelda :D Mis on hea! Loodetavasti suudan ka eristada nn "julged hääled" kellega vb bändigi teha... Aga see on tuleviku muusika :)

Niisiis minu esimene mittemidagiütlev postitus :D Kellele see stiil ei meeldi, ärgu siis lugegu :D Aga jah... Nii ma siin istun, arvuti ees, näkku sirab ekraan ja küünla mahedalt tume leek. Soojus. 00:53 Ei ütlekski, et kell nii palju on, aga ilmselt ikkagi on :D Ja teate inimesed... ärge arvake, et teil on probleeme. Sest kui teil tõesti probleeme on, siis annavad nad endast teada. Kui ei, on tegemist väljamõeldistega. Loll lause, aga mulle puges hinge. Kuulan jõululaule, mõtlen lume ja igasugu soovide peale. Aga okei :D eks te kõik juba mõtle, millal see lohisev jutt juba läbi saab :D Seega :) Olge vahvad. Elage, armastage ja rokkige täiega! Valge Ju... ei.. Valge Kalle läheb nüüd rõdu akna juurde tähti vahtima. Head ööd! ;)

1 comment:

  1. mul pole sõnu.. aga see vahest magamatusest..

    ReplyDelete