Tuesday, November 23, 2010

kunst, teater või hullumeelsus?

Esmaspäev ja teisipäev on olnud toredad. Kohe mõnusalt toredad. Loomulikult ei räägi ma hetkel koolitööst, aga muidu. Esmaspäeval tegime viimase "Voldiku"-etenduse ära, saime mingi ilgelt rõveda śokolaadi, aga nuh, hea et niigi :)
Mul oli umbes tund aega aega, enne kui oleksin pidanud Genialistide klubisse minema. Et aga ma juba kesklinnas olin, siis otsustasin silla alla istuma minna. Aeg möödus seal palju kiiremini... Ja olgugi, et ma sealt lootsin mingit inspiratsioonilasku saada, oli seal lihtsalt hea olla.

Gen klubi kohvikus(nii hea ja hubane koht) sai Karli, Sassi ja 1 tema semuga mõnusasti juttu vesta. Hiljem siis etenduse lõppu tantsima. Ja oligi taas meie roll täidetud :D

Teisipäev algas teistmoodi tundega. Juba hommik oli kummaline. Kooli - kontrolltöö, millest ise ei teadnudki. Inglise keele õpetaja, kes lihtsalt ei oska õpilasi ohjes hoida, loll süsteem... aaah! Kuradile käige! Niiväga soovisin, et hakkaks lund sadama ja siis äkki... sadaski. Olin üsnagi sõnatu, aga tegelikult oli siiski väga hea meel.

Kodus sai mulle osaliseks päeva esimene suur feil - helistas Sirje(minu lauluõpetaja) "Kuule, kas me sinuga mitte kell 5 ei pidanud laulma?" Kurat! kuidas ma võisin unustada. Leppisin siis hilisema aja kokku, lubasin kohale tulla, siin on see, mis sai:
kõik bussid hilinesid, nr 3, mis pidi lahkuma 17:51 lahkus 17:58. Sain kokku Priiduga, jutumull.. bussist maha, Karlovasse. Katsusin Sirje klassi ust - kinni.
helistan(minu teine suur feil):
*Tsau, kuule, kus sa oled?*
*Descartesi´s, klassis 328*
(võite isegi arvata minu tardumust, kui jõudis kohale, et MINA OLEN JU KARLOVAS)
Ütles siis teine, et järgmine nädal, ja et otsigu ma endale jõululaule, mida laulda tahan (Üleskutse! inimesed, aidake mind :D)

Urus tegime etendusi, mida siis 12. detsembril etendama hakkame :) Olete kõik oodatud muide! :D Kõik, kes te seda loete. pilet on 50.- ja Gen klubis toimub asi. Nu eks te saa mult küsida, kui tulemas olete :)

Tulin koju, kõndisin ekstra kilomeetri jagu maad jala. Lumi on lihtslat nii ilus... loodan siiralt, et see hommikuks ära ei sula või sopaks ei muutu. Tahaks küünalt põletada, ja jõule... ja piparkookide lõhna köögis ja kuuske ja... Okei, aitab.
Oeh.. võibolla oli mul midagi öelda, loodetavasti ei olnud. Igatahes öeldud see sai ja mina olen jälle tsipa rõõmsam :D
Aga olge siis ikka vahvad :) Nautige lund ja talvist ilma.. Olge omamoodi, värvilised.. vahvad :) Kell on 23:13 ja mina lähen nüüd akna juurde lumesadu imetlema. Olge head inimeste vastu ning elage, rokkige ja armastage Täiega!
Head ööd! :)

1 comment: