Sunday, May 8, 2011

Avad silmad ja näed... ongi nagu unenäos!

Hei teie kõik :)

Täna taas Tartu tulles leidsin siit imerohelised kased. Seega.. tuli nagu mõttesse, et peaks panema 1 luuletuse üles. See on küll veidi ajast maas, aga ehk sobib sellegipoolest.

Kaskedel on hiirekõrvad
ja lepad õisi puistavad.
Ja päike taevas sirab taas
ning loigud korjab üles maast
ja mesimummud tuiskavad.
Paiselehed ammu läind ja
sinililled õitsevad..
Võiseid lilli pole näind
ehk pole ammu väljas käind,
Et märkamata jäänud need?

Ei, veidi vara
Tõesti on veel nendele.
Mesilinde kuldseid aga
langeb nende õitele,
mis on valmis saanud juba
päikse soojas lembuses.
Ruum on soe ja uinun juba
õhtu soojas embuses.

Suvevärve toovad meile
kased, pajud, pihlapuud,
õisi loobivad me teile
sinisilmsed kevadkuud.
Ja neiud-noored teedel ringi
vudistavad armsasti.
Seemisnahkseid, valgeid kingi
kõpsub seal nüüd alati.
Tõukerattad, tuulelohed
rõõmustavad igaüht,
kes kasvõi mööda minna juhtub,
pilgu heidab nendele
ja sellejärel omaette
naeratab siis endale.

Ja poisid tunnis enam vakka
püsida ei suuda eal.
Tüdrukutel järel-takka
poiste pilgud käivad seal.
Ning aina enam koduteel
ma märkan armund inimhingi.
Naeratavad, käivad ringi
süda haljendamas sees...


Ning olengi ma jõudnud siia,
kus mu koduõue lõhn.
Lasen ennast kaasa viia,
sisse tõmban õhku nii
ja vaatan üles taevarüppe
sooritan siis julge lükke:
sul kingin lille ilusa
ja juustesse sul asetan... (mõttes...)

Kaskedel on hiirekõrvad
ja lepad õisi puistavad
ja neiud ringi tuiskavad...
...
Ja sina ühes nendega.




Jah, selline see oli. Eks kommenteerige, kui mahti saate :) Mina ütlen teile aga lihtsalt, et nautige seda, mis teie ümber on. Juba preagu on kased nagu eluga üle valatud, lihtsalt... jah, saate isegi aru :D Ilmselgelt räägin ma preagu veidi hullu juttu, aga vast elab üle :) Aga mulle meeldis see, mida ma Tartusse naastes nägin ja ma loodan, et teile meeldib see ka. Olge ikka head üksteise vastu, elage, rokkige ja armastage täiega ja nautige kevadet. Head õhtut teile, tsau! ;)


Ps. Je vous aime tous!

No comments:

Post a Comment