Thursday, May 5, 2011

Dirigendikepp on tõusnud ning kevadsümfoonia on algamas

Hei-hopsti teie kõik :)

Tahaks öelda, et kas pole see kevad mitte ilus... Kui just, jah, kui just vahepeal soojakraadid 0-le ei läheneks. Samas, kased on lehtes, veidi ka mõni teine ja linnud on siin.. seega: nagu mulle kunagi väiksena 1 ETV reklaami laul meelde jäi: "It may be a winter outside.. But in my heart is spring". Seega :D Ärgem siis pöörakem tähelepanu sellele, et veidi külm on kohati olla, vaid et kõik muutub taas roheliseks, elavaks, ilusaks ja lummavaks. :)

Kuda teil siis läinud on ka? Veider, miks ma küsin.. ah, ju siis lihtsalt harjumusest. Minul läheb igatahes hästi. Nujah, vähe on aegu, kui mul hästi ei lähe, aga preagu läheb üsnagi väga-hästi. Nimelt oli eile(kolmapäeval) "laulud/tantsud õpetajatega" viimane voor, ehk siis SuperFinaal. See oli tohutult vinge. Kogu see rahvamass, tuttavad näod osalejate seas, backstage... Uhh, kui lahe. Etendus läkski lahti.. viimaks ometi oli kõik hästi korraldatud, etteasted olid võrratud. Muidugi jah, mõni lihtsalt oli teistest peajagu ees. Räägin siis oma kooli õpetajast Tõnis Eelmaast ja 11. klassi tüdrukust Hannast, kes 2kesi paaris olid ja tantsisid nõnda, et neile ainsana max-punktid anti. Juttu sai kõvasti aetud ja ka ühistants/laul sai lõpuks ära tehtud. Kui ilus või jube see oli, eks seda teab ainult publik.
Oeh.. vb mõttetu tekst, aga lihtsalt pean selle kirja panema, kuna minu jaoks oli see lahe asi. Peale üritust oli siis õpside kohvikus istumine. Tohutult lahedad inimesed, nii noored kui ka õpetajad. Loodan väga, et kohtun nendega veel, see oleks lahe.

Kevad lööb mõtted ikka täiega lahti. Kogu aeg tahaks luuletada, kirjutada või laulda. Võibolla panen siiagi midagi üles, ei tea veel. Eks näis. Nujah, eks veidi kibedat meelt teeb ikka veel see, et ma laule kirjutada ei oska, aga ma lihtsalt loodan, et õpin ka seda tegema :)
Kusjuures olen ikka veel Treffneri humanitaari varunimekirjas 11. kohal.. Aga vahepeal olen asjas niipalju selgust saanud, et nii, kuis läheb, ongi kõige õigem tee. Võibolla tuleb see just kasuks, kui ma sinna ei saa? Ei oska öelda.

Eksamid lähenevad.. Iga päev on seda juba tunda. Kuidas matemaatikaõpetaja närviliselt dikteerib kodutöö vastuseid ette ja kirjutab tahvlile õiget lahenduskäiku, et me ikka selgeks saaks.. Kuidas aina enam käib läbi küsimus: "Oota, mis eksami sa võtsidki?" ja kuidas kirjanduse tunnis saab aina enam kibeleda kirjutama.. aga ei. Veel ei ole eksameid, veel pole isegi konsultatsioone. Veidi läheb veel aega :) Enne veel upuvad raagus kasepuud lehtede voolavasse rohelusse.. Oh, idee! Sellest teen ma luuletuse :)

Kusjuures olin ma täna Biitlite tujus. Koostasin väikse playlisti, eks heidke isegi pilk peale, siin suht head lood: "All my loving", "I want to hold your hand", "Twist and shout", "Can't buy me love", "Obla Di obla Da", "Hey Jude", "Imagine", "Something", "Michelle", "Yesterday", "Let it be", "Help!" "Revolution", "With a little help from my friends", "Yellow Submarine", "Lucy in the Sky with Diamonds", "Across the universe", "Stand by me", "Instant karma"(kuulan preagu, väga hea!), "Woman", "Jelous guy", "God".
Need lood on kõik väga väärt lood, kui võimalik, kuulake need kõik läbi ;)

Ja ongi kõik, mis tahtsin öelda. Nautige siis ikka kevadet. Ja ikka mõnuga, nagu peab. Ilm on tegelikult ilus, puud on roheliseks minemas. Varsti tõstabki dirigent Kevad kepi ja võimas, voogne ja mühisev kevadsümfoonia lähebki täies möllus lahti. Ma armastan teid kõiki! Päriselt. Isegi need teie, keda ma võibolla ei tunne või.. keda ma sootuks näinud ei ole.. Ma armastan teid ikkagi. See maailm, milles ma tänu teile kõigile saan olla, on võrratu ja ma loodan, et siinkohal ei saa mulle keegi vastu vaielda. Hommikul tõuseb taas päike ja elu on lill. :) Teie aga olge ikka hoolivad üksteise suhtes ja hoidke inimesi, kes teile kallid on. Ja tahaks panna ka oma hea sõbra Kristjan Lüüsi lause siia lõppu: "Ela nii, nagu tunned, et on õige - siis oledki õnnelik!"
Kunagi kohtume, ma kinnitan teile, preagu aga lähen mina unehõlma. Ja muidugi.. ärge unustage :) Elage, rokkige ja armastage - Täiega! Head ööd, mu kallid!

Ps. Je vous aime tous!
Et oui, même si toi ;)

No comments:

Post a Comment