Tuesday, April 26, 2011

Üksik hääl keset massi võimsamaks saab hetkega

Tervitus! :)

Kevad on täiesti käes. Olen 100% kindel, et teie olete märganud seda samapalju, kui mina ja et igaüks teist tunneb enda sisimas samamoodi seda, kuidas kevad kõik taas äratab ja rõkkama paneb. :)

Nujah, võiks nagu rääkida teile kõigest, mis toimunud, aga samas.. ei leia sellel erilist mõtet :D Eks ma siis lihtsalt mainin olulisema ära ja peatun seal, kus leian paremaks peatuda.
Gerda käis Tartus, sai teine Forseliusesse sisse. Vb saab Poskasse ka, aga nuh, eks näis. Hängisime veidi ringi ka, aga suht pea läks ta bussile.
Õhtupoole hakkas lähenema öölaulupidu. Kõndisin siis Andrese, tema kunagise klassivenna ja 2 neiuga Kassitoomele. Tee peal hüppasime korra poest läbi, ja siis padavai Kassitoomele. Helistasin korduvalt Kristjanile ja Reelikale, et nende juurde minna, aga kuuldavus oli vb 10% kogu jutust ja lisaks oli pidev võrgu ülekoormus.
Aga noh, see selleks. Igatahes, sinna ma jõudsin ja varsti laulsimegi mina, Kristjan, Reelika, Kaisa ja ta sõbrants koos lava poole. Uhke tunne, olgugi, et köömes tõelise öölaulupeo kõrval, aga vahva tunne ikkagi. Rahvalikke laule oli ülimõnus kaasa laulda, kui tundsid, kuidas kõik see mass laulab ühes sinuga.. Ülivüimas tunne, ilmselt kestab mälus veel kaua. Aga läbi see saigi ja kõik see suur rahvahulk vajus kesklinna poole. :)

Tulin Andresega koju. Eriti lahe oli see, et veidi peale kella 12-t läks kogu annelinnas elekter ära. Kõnnin mööda teed ja äkki... TSIUH! kõik pime :D Koduukse juures ei saanud enne sisse, kui 1 naine oma suitsu lõpuni tõmbas ja siis võtmega sisse lasi. Jumal tänatud, et meil on inimesed, kes veel peale 12tki välja suitsule lähevad :)

Käisime teisipäeval Mari, Madise, Kristjani ja Juditiga Gen klubis. Nimelt oli seal 1 monoetendus, kus meie lihtsalt.. seisime 40 minutit kohapeal. :D Üpriski uudne kogemus, kuigi jah, kahtlen, kas uuesti teha tahaks. Peale seda sai Juditi, Madise ja veel 2 inimesega Emajõe ääres hängitud. Mõnus :)

Täna leidis aga aset üsnagi vahva seik: tulen koos Silveriga kodu poole, kui äkki avastan: "Silver.. kased on lehte hakand minema". Ja tõepoolest, nii ongi. Kusjuures võin vanduda, et Tartus veel eile neid ei olnud. Niiet pea üleöö läksid Tartus kased lehte. Pretty amazing, huh? :)

Lisaks oli täna ka "laulud/tantsud õpetajatega" 4. voor, mille teemaks oli siis sedapuhku armastus. Oli väga häid etteasteid. Tõesti nautisin vaatepilti. Enim meeldis paraku siiski Kristjan oma kitarriga. Oleksin isegi soovinud laval olla ja laulda kitarriga.. aga noh.. kuna mul R. Valgre laulude nooti viitsimist tuua ei olnud, siis on see mu enese süü, et lavalt eemale jäin. :)
Veel leidub üksikuid lumekuhjakesi, kuid needki on hästi peidetud varjulistes ja külmades kohtades. Kevad on käes ja see on fakt.
Nujah, muidugi, peamine kevade tuleku tunnus on muidugi tüdrukute riietus. Ideaalne võrdlusmoment, mida tuua. Vahel harva vilksab mööda mõni, kes koduteel jakki kannab, kuid enamus on kõik särgiväel. Well ain't that nice? :)

Aga saigi otsa kõik, mida ma tahtsin ütelda. Ah jaa, see ka: Treffneris olen ma nüüd varunimekirjas kolmeteistkümnes. Oeh.. põen, pelgan, loodan.. ehk saan sisse. Oleks armas igatahes. Ja 12. mai on Gen klubis etendus! Küsige infi, tuleb lahe õhtu! Aga teie olge ikka head üksteise vastu. Hoidke üksteist ja hoolige teistest - elu on liiga lühike, et soojust ja headust mitte jagada. Mina aga hakkan magama sättima. Kell on täpselt 23:30 ja 1. kruus piparmünditeed on kohe-kohe otsa saamas. Kaunis öö on. Vaikne, soe ja hurmav. Kunagi kohtume, eks näis, millal, aga usun, et see juhtub kindlasti. Ma armastan teid kõiki, päriselt! Head ööd!

Ps. Je vous aime tous!
Oui, même si vous! ;)

No comments:

Post a Comment