Wednesday, April 6, 2011

Üks roos on mu maailm...

Hei-hopsti mu kallid!

Lubasin teid informeerida, kuidas mul üritusel läks. Noh.. eks ma siis informeerin :)
Välja langesime, mina ja Kristi. Žüriihäältelt oleksime edasi saanud, aga nuh.. publik annab pooled hääled. Ju siis ei meeldinud meie esitus nõnda, nagu mõne teise oma. Aga samas olen ma siiski õnnelik, et üldse sellel üritusel osaleda sain.
Kohtusin uute ja huvitavate inimestega, sain tunda närvikõdi ja uue ürituse maiku. Sest noh.. nagu ma isegi ütlesin kord ammu: "show must go on.. with, or without us".

Praegu ma siis istungi oma laua taga.. ees saadud diplom, pooltäis veinipokaal ja roos.. ilus okastega punane roos. Loen oma diplomit aina uuesti ja uuesti... "Tänukiri Kalle Valgele. Täname Teid osalemast üritusel Laulud ja tantsud õpetajatega! Teie suurepärased etteasted täiustasid meie konkurssi, Tartu 2011"
Teie suurepärased etteasted täiustasid meie konkurssi... miskipärast on seda veidi valus lugeda. Ma ei saagi päris täpselt aru, miks.

Järgmisel kolmapäeval üritust ei toimugi. Oli mingi korralduslik jama, lükati 20. peale. Osalt nagu süüdistan ennast, kuna ei suutnud enamat välja mõelda, et oleksime 3. vooru siiski pääsenud. Samas aga olen suht uhke enda üle, kuna töö tegin peamiselt siiski mina ja selliste konkurentidega võrreldes ma lihtsalt ei vedand välja. Ilmselt oleksin ma paremat suutnud... aga ei, ma sain niigi hästi hakkama. Olen selles kindel.

Kes seda enesehaletsusest läbipõimunud teksti nüüd lugema juhtus, siis nende piinad ma lõpetan :) Elu läheb edasi ja kõik on varsti taas endine. Ehk ongi hea, jääb veidi enam aega eksamiteks õppida :) Aga see selleks. Täna oli vesine päev, vähemalt Tartus. Ma armastan vett, et te teaks :D Niiet minu jaoks oli see vihm suhteliselt meeldiv. Aga ehk ongi aeg lõpetada. Ma armastan teid kõiki, päriselt. Kunagi me kohtume, küll näete. Ja hoidke üksteist, olge lahked ja ärge kartke soojust või hellust jagada :) Ehk siis - elage, armastage ja rokkige täiega! No matter what life brings! Head ööd, mu kallid. Kõik teie, kes te mu maailma just selliseks teete.

Ps. Je vous aime tous!
Pariisis kohtume!

1 comment:

  1. kuulekuulekuuule, muuda see ära, et 13 ei toimu, lükkub nädala võrra edasi, ehk siis toimub 20. ja siis TDLis! :)

    ReplyDelete