Tuesday, April 19, 2011

Pilti nägin.. oma mõttes.. pidama jäin sellele...

Hei hopsti, kõik kes te siia juhtunud olete :)

Mis teoksil? Kena kevadine päev, nagu ikka viimasel ajal kombeks on olla. Ööd on külmad, hommikud on jahedavõitu, lõunad on tapvalt kuumad ja õhtud on tuulised... nagu igal aastal. Vähemalt miski, milles võib kindel olla :)

Et mul nigunii midagi ühiskonnale kasulikku öelda ei ole, siis lähen kohe isikliku jutu peale üle. 25. aprill.. Täiesti metsas - päev, mida ma korraga nii ootan, kardan, kui ka ette kujutan. Kümned eri versioonid päevast, mis näitab mulle, kas ma saan Treffnerisse või ei.. Põen. Tõsiselt põen. Kõik ütlevad, et pole eriti põhjust, "ilmselt saad sisse", aga ma ei julge nendega nõustuda. Noh.. Ehk esmaspäeval siis näis.

Kusjuures on esmaspäev veel eriti lahe päev. Nimelt on koolis 12. klassi proovieksamid ja seepuhul on siis kogu muu kupatus koolist minema kihutatud. Meie siis sedapuhku Tartu kutsehariduskeskusesse. Saan tisleritööd õppida veidi.. See on lahe töö, neile, kes ei tea. Kuidas su enese kätega saab puuklotsist mingi ilus asi, või kuidas treipingil oma käte ja peitliga puulauast toolijala valmis teed. Mõnna
JA MIS PEAMINE!!! 25. aprill on Kassitoomel(Tartus) Öölaulupidu! Ja et te kõik ka sinna tuleks! :D See on lahe üritus, seda võin ma teile kõigile lubada.

Ja ikka mõni lumehunnik lihtsalt ei sula ära. Suisa totter vaadata, kuidas inimesed käivad T-särgi väel ringi ja kõnnivad nõnda lumehange kõrvalt mööda. Üldse on see kevad veider aeg. Osalt toob ahastust, osalt õnnistust, osalt paneb mõnda kadestama, mõnda ehk isegi igatsema ja mõnest mitte aru saama. Veider, aga nuh.. eks inimkond ole seda juba varemgi läbi elanud :)
Luule on iga päevaga aina suurem osa mu elust. Andsin nii muuseas ka oma eesti keele õpetajale lugeda. Tema ei öelnud peale lugemist küll midagi, aga arvan, et talle tundus see omapärane. Ma loodan vähemasti.

"Liblikate Lend" tuleb taas lavale - 12. mai on Uru Noorteteatri, Noorte Teatritehase ja Põlva teatrigrupi koostööõhtu, mis tähendab, et kõik teatrid tulevad välja väh. 1 etendusega :) Saab vinge õhtu olema. Annan kindlasti teada, mis maksab ja mis kell toimub. Tulge kõik vaatama, asi on seda väärt :)
Kindlasti vaadake ka Mari(minu urukaaslase) sünnipäevavideot, kus ka mina kaasa tegin: http://www.youtube.com/watch?v=8jyPfxKqI84&feature=feedlik , vaadake ka video making-of'i(saate Kristjani videote hulgast)
ja neile, kes veel pole kuulanud Kristjani lugu "Kas nägite", siis siin on link:
http://www.youtube.com/watch?v=BwaBynjf6CQ&feature=related

Ja näete, jälle suutsin tühjast muliseda. Päris vahva. Igatahes, kell on nüüd 22:40 saanud ja mina suundun unemaale. Kõrvus helisemas Billy Joel - "She's always a woman", silme ees mälestused, mida veel pea ei unustada saa ja mõtteis 25. aprill. Aga nii ma elangi :) Vahel paremini, vahel kehvemini. Kes veel pole mahti saand minuga tutvuda, siis kallevalge@hot.ee, uued tutvused(eriti kevadeti) on väga teretulnud. :D Ja loomulikult.. hoolige üksteisest. Hoolimine on see, mis teeb elu elamisväärseks. Ja noh, elage, rokkige ja armastage.. ikka täiega :) Ma armastan teid kõiki, päriselt!
Head ööd, mu kallid. Tsau! ;)

Ps. Je vous aime tous.
Kohtume öölaulupeol! :)

1 comment:

  1. Ma arvan, et ikka saad Treffi, neile meeldivad sellised avatud ja aktiivsed noored nagu sina.

    ReplyDelete