Tuesday, April 5, 2011

Lumikellukene kaunis, nina välja torkas mullast

Hei-hopsti teie kõik! :)

Kevad tuli! Kas pole mitte tore? Koduteel kõndida hõlmad lahti, vaadata ringi, vilet lüüa, astuda üle lõppematute sulaveeojade, üle liivast kuhjunud sulamata lumesaarekeste ja mõelda omaette: "kas pole täna mitte kaunis päev?:)"
Peab tunnistama, et olgugi, et mõni leiab, et eksamid ja katsed paanikat peaksid tekitama, on minul vist kooliaasta kõige chillim aeg üldse. Või noh.. eks ma muidugi õpin ka.. aga ainult niipalju, kui vajalik. Seega.. päris kaunis aeg see kevad, või mis teie arvate? :)

Kevad mõjub loovale ajutegevusele tohutult virgutavalt. Tunnen kohe koolitee peal, kuidas tahaks kirjutada :D Aga näe.. kui väga ma ka ei tahaks tunnis kirjutama hakata, ikka leiab õpetaja mooduse, kuda tunnis kohe üldse mitte rahu anda, ja nii ma ei kirjutagi neid. Aga noh.. ma ei tunne muret :) Ma lihtsalt armastan kevadet.

Tunnen, et võiks rääkida ka veidi eelmisest "laulud/tantsud õpetajatega" üritusest: Asi oli hullult lahe :D Muusikaklass oli hästi vahvaks tehtud, diivanid toodud ja projektoriga videoülekanne seinale lastud jne..
Suhtlesime seal ka teiste konkurentidega. Väga vahvad inimesed. Oli siis minu ja Kristi aeg lavale minna... Oeh.. elektrikas oli häälest ära, mistõttu ma end nii süüdi tunnen.. aga noh, välja meid ei vilistatud :) Laulsime laulu "Venus" muide, kes veel kuulnud ei ole. Peale üritust läksid kõik koju, mina jäin veel oma kitarri ja Helgaga söökla ette istuma. Pigem nagu enda lohutamiseks või nii. Aga jah.. minevikust tuleb õppida, mitte selle pärast nutta. Kes homme(kolmapäeval) tulla plaanib, siis neile ma luban siinsamas, et me teeme VÄHEMALT 2x parema show :)

Aga muidugi.. tulge õige te kõik :) TDL-i aulas kell 18.00, sissepääsutasuga 1€ algabki siis "laulud/tantsud õpetajatega 2. voor". Tulge kindlasti! ;)
Vihjeks võin öelda, et mina ja Kristi laulame 1te merelaulu :D Tõtt-öelda olengi täna muide väga mere-tujus. Suutsin jälle harrastada mõttelendu teemal "kui ma oleksin meremees.." ja laulda/jaurata "15 men on a dead's man chest" vähemalt 3 korda kaasa.. Lihtsalt.. tahtsin miskipärast teile ära mainida. Just that.

Täiesti metsas, kuidas ma ei saa sõnast "kevad" üle juba.. igatahes.. paar mõtet, kuidas minu jaoks algas kevad :) mõtlesin, et ehk jagaksin ka teiega seda. :)
Kõigepealt algas kevad siis, kui ma nägin taas kuiva asfalti, vaatasin taevasse ja nägin seal vaid õrnu pilvekiude olema.
Kevad jõudis aga lõplikult kohale mulle paar päeva tagasi: nimelt parandatakse meie kooli ees torusid. Maa sees on sügav kraav, milles on siis 2 toru. Et aga auk on teatavasti maapinnast Madalamal, voolab sinna kenasti sulavett sisse. Ja see ehk oligi kõige kenam hetk siiani mu kevades, kui tulin koolist, läksin selle kraavi äärest ja nägin, kuulsin ja võiks öelda, et isegi tundsin, kuidas see vesi seal nagu kosest alla tuli.. Tõsi, ei midagi erilist, aga minu jaoks ilus.
Nujah.. Kevade esimest liblikat nägin ma ka.. kehalise kasvatuse riietusruumis, oli teine aknaklaasi taha jäänud, aitasin tal aknast taas välja lennata. Kirju oli, koer- või päevaliblikas vist.(või ma ei teagi, mis selle liigi nimi on) Igatahes kevad on käes, nüüd jääb vaid oodata aega, mil enam mantlit kandma ei pea ja siis veel see aega, kui klass kontrolltööde ajal mõnusalt sumisema hakkab. :)

Aga olen küllalt rääkinud :) Ilmselt annan teile lähiajal ülevaate, kuidas läks. Seekord üritan seda tõesti ka teha. Teie aga olge tublid, usaldage, hoidke ja aidake üksteist ning olge vahvad. Kell on saanud täpselt 23:30 ja mina sätin end magama. Homme tuleb tähtis päev. Vaja järgmisesse vooru saada :) Kes soovib tulla pöialt hoidma, siis tulge aga :) TDL, 18.00, 1€ - kogu moos. Kindlasti me kohtume kunagi.. Näiteks koolis või tänaval.. või bussipeatuses :D Seegi võimalik, aga kunagi me kohtume, küll näete ;) Oeh.. mis siis ikka. Ma armastan teid kõiki, mul on siiralt hea meel, et inimesed nii erinevad on ja et iga päev saame me aina enam näha, kui värviline võib olla maailm. Hoidke üksteist! Ja muidugi... :) Elage, rokkige ja armastage, Täiega!
Head ööd :)

Ps. Je vous aime tous!

No comments:

Post a Comment