Saturday, April 9, 2011

Tuulekeeled juuksesalku hellitades lendlesid

Hei-hopsti teie kõik! :)

Kas polnud mitte kaunis päev, ah? Igal pool sõitsid ratturid, ilmselt esimest korda aastas. Tänavad olid noori ja lapsi täis, päike paistis nii soojalt ja tuul paitas maheldalt juukseid... Kõlab nagu muinasjutu algus? :D Nuh.. siis tõestasin ma just äsja, et iga päev ongi tõesti muinasjutt.

2 asja, mis käivad suht käsikäes, ja mille ma nüüd ära mainin: ma sain Treffnerisse vestlusele! :D Ja mis veel suurem uudis: see vestlus oli mul täna!
Kuidas siis läks? Ma ei teagi, suhteliselt keskmiselt, ma pakun. Küsiti minu loomuse ja arvamuste kohta. Et mida ma klassile juurde annaksin ja kas ma neile raamatuid oskan soovitada. 25. aprillil saan tulemused teada. Ootan põnevusega, loodan parimat. Ma vist ikkagi tahan väga sinna saada..

KAS POLE MITTE KAUNIS KEVAD?! :D See jõudis minuni vist eile(teisipäeval), kui uru noorteteatris oli kohal vaid Aapo ja Karl(lavastajad), Kaisa ja mina. Et väljas oli kõvasti soojem, kui keldris, siis otsustasimegi proovi väljas teha. Läksime raudteejaama, perroonile. Seal siis tegimegi teatrit. Ülimõnus. Teil, kes te seda loete, ei anna see vist suurt aimu, aga minu jaoks jõudis siis kevad südamesse. Jaa :) Rongid on vahvad! :D

Kooli aastapäev läheneb. Seekord toimub kooli, 15. aprill, kell 18.00. Piletihinda ma ei tea, kui tahate, tulge, mina laulan vaid 1s laulus madalamat häält :)
Jah, tuleb taas etendus. Peale kooli käivad taas proovid. Närvikõdi tuleb sisse, mõnus tunne - Olgugi, et teen üsna vähe :)
Luulet pole ammu kirjutama juhtund. Isegi ei ole kahju, pole ju nagu millestki kirjutada. Ehk mõni tühine riim paberile... või rongidest ja raudteest... OH! JAH! Rongidest ja raudteedest! Rööpad, mis igavesti lähevad koos, kuid iial kokku ei saa. Kas pole mitte romantiline? :D Mina sain sellest alles hiljuti teada, võibolla teadsite teie juba ammu, ei tea. Ilmselt kirjutan midagi neist... aga hiljem, siis, kui viitsimist on.

Inimesed on nii toredad olevused. Kohati teevad sind kurvaks või panevad pettuma, aga tegelikult on nad siiski ülimalt head ja toredad olevused. Mõnega ei ole sa kuid kohtunud.. mõnega nädalaid, mõnega päevi ning mõnega nägid alles paar tundi tagasi. Aga kunagi kohtud nende kõigiga. Kindlasti kohtud, küll näed :) Mõttetu lõik, aga samas... Oli nagu vaja hingelt ära öelda.

Niiet jamh... Treffner - loodan täiega, et saan ikkagi sisse. Nii vahva oleks :) Juba kohati kipun unistama sellest. Olge teie aga tublid. Kevad on käes, minge õue. Minge sõitke rattaga, jalutage, jookske ja nautige seda päikest ja tärkavate lehtede lõhna. Ja hoidke üksteist ja ärge mõelge kurje mõtteid, need teevad meele hapuks. :)
Mina aga lähen nüüd magama. Kindlasti kohtume tulevikus. Millal... no eks me näe, aga uskuge, kindlasti kohtume! ;) Ärge unustage: Elage, rokkige ja armastage. Täiega :) Ja nagu ma ka teksti alguses tõestasin: iga päev on muinasjutt. Uskuge muinasjutte, mina küll usun :)
Head ööd teile, mu kallid! Ma armastan teid kõiki, päriselt. Tsau!

Ps. Je vous aime tous
Kohtume Pariisis!

No comments:

Post a Comment