Tuesday, May 10, 2011

Võilill armus õhkab kaunis, kui sul juustes' asetan..

Njaa, kevad paneb nii mõnegi asja peale mõtlema...
Tere jälle :)
Täna oli üks kaunis päev, nagu ikka.. nagu neid viimasel ajal juba reas on olnud. Nuh, igatahes.. jah, peaaegu kõik puud on nüüd juba ilusti lehtes ja juba hommikulgi oli pusaga kooli tulles pisut palavavõitu.

Kindlasti tahan teile ka ära mainida, et 12. mail - sellel neljapäeval on Gen klubis kell 17.00 "3 teatri koostööõhtu", mis siis tähendab, et noorteteatrid esitavad oma parima(d) etendused ja õhtu lõpuks kombineeritakse ka eri teatri inimestest grupid, kes siis midagi valmis lavastavad. Igatahes.. gonna be wonderful :) Pilet on 5€, kui huvi on. Lisaks olen ma seal ka õhtujuht, niiet minu ootused on suured :D

Ja nujah, muidugi.. eksamid. Uhh, kui nõme. Eesti keel ja ajalugu on lihtne, matemaatika teeb aga suurt peavalu. Ei tahaks öelda, et ma loll oleks, pigem pole mul lihtsalt matemaatika peale vaistu. Eks peangi nüüd rohkem koolile pühenduma ja veidi pingutama, aga nuh, hetkel on veel tähtsamaid tegemisi, nii et matemaatika võib südamerahus oodata. :)

Pühapäeval oli lahe päev. Lihtsalt räägin sellest veidi: ärkasin maal, olin perega seal ja tegime toimetusi, ärkasin ma siiski hommikul esimesena. Pilk mobiilile: 6.52. Nujah, vara tõesti, aga et oli emadepäev, otsustasin minna lilli korjama. Käisin metsaaluseid läbi küll, aga kõik lilled olid veel nõnda unes ja kinnised, et ei raatsinud korjata. Istutasin selle asemel hoopis 3 puud ümber. 2 kaske ja 1 kuuse. Hea tunne oli. Iseasi, kas nad kõik elama ka jäävad, aga noh.. ma vähemalt loodan, et jäävad. Oli läinud juba hulka aega ja juba lonkis isa metsaservast talu poole. Tõi teine ise emale lilled ära. Mina lõikasin siis veel kaseoksi vaasi ja laulsimegi koos ema üles(mina, mu vend ja isa, õde oli linnas). Vahva hommik, sain linna. Kodus kiirelt pessu ja siis lavavõitluse proovi. Lavavõitlus.. üks lahedamaid asju, mida võid laval ette kujutada. :) Igatahes.. õhtuks olin täiesti läbi, koju jõudes oli kohe hea tunne, et ei raisanud päeva niisama.

MUIDE! Mitte, et see midagi ülivinget oleks, aga proovige õige küünlavalgel dushi all käia :) Mina pidin seda vannitoa lambipirni purunemise tõttu proovima.. ja teate.. väga lahe oli :D Nuh, mitte midagi ägedat, aga mõnus kuma paistis läbi vannikardina.

Preagu aga käib Eurovisiooni I eelvoor, mida ma ilmselt kohe vaatama lähen. Teie aga olge muhedad, kel võimalik, tulge neljapäeval etendust vaatama ja hoidke üksteist. Nautige kevadet ja sõitke rattaga :D Mina isiklikult olen bussiliikluse täielikult jalgrattasõiduga asendanud ja mulle meeldib väga. Seega, olge tublid, elage, rokkige ja armastage täiega ning.. Jah, nautige elu :) Tsau!
"Ela nii, nagu arvad, et on õige - siis oledki õnnelik" (Kristjan Lüüs)

Ps. Je vous aime tous!

1 comment:

  1. Lihtsalt mainin - see sõna on praegu, mitte preagu :)

    ReplyDelete