Wednesday, May 18, 2011

Parem kui heas ameerika filmis

Hei hopsti teile kõigile :)

Ma siiralt tahtsin varem juba kirjutada, aga ma lihtsalt ei viitsinud. Võiks öelda, et torrer vastuolu, aga nuh, loll on see, kes vabandust ei leia. Igatahes.. Vahepeal on juhtunud palju, iseasi, kas see kõik enam meeleski on.. nu eks annan oma parima.
Ilm oli küll vahepeal super, aga noh, ju siis leidis keski taevane paremaks meile veel veidi külma ilma sokutada. :)

Tegelikult on aga kõik parimas korras - äsja(või noh.. pea nädal aega tagasi) oli mul etendus, kool on suisa imelihtsaks muutunud, kevadine ilm möllab väljas, ka vihma on juba tulnud.. ja muidugi, mis peamine - puud on nii rohelised! :D

Aga ma hakkan kohe algusest rääkima. Kõige lahedam teema selle kuu aja jooksul ongi ilmselt teatriõhtu. Tegemist oli siis 3 teatri- Uru Noorteateari, Põlva Eksperimentaalteatri ja Teatritehase koostööõhtust. Asus see etendus Tartus, Genialistide klubis. Meil(uru noorteteatril) oli sedapuhku vaid 1 etendus - "Liblikate lend". Aga hea küll.. ma üritan alata algusest, on teil ehk lihtsam mõista. Asi algas sellega, et Karl pakkus mulle ka õhtujuhi kohta. Et aga 2. õhtujuht ära ütles, olingi ma üksi. Üsnagi põnev, kuid paari korraga jõudis kohale, et ega seal midagi hirmlahedat ei olegi.
Igatahes, peale 1. näidendi tutvustamist läksin kohe tagaruumi kostüümi selga panema. Mina, Liivi, Mari, Ilmar ja Kristjan, kõik me olime seal.. ootasime.. kuulasime, panime kostüümid selga. Vahepeal kui rahvas eelmise etenduse ajal naeris, tuli isegi korraks kõhedus peale.. Aga eelmine etendus saigi läbi ja saalist kajas Madise hääl: "Palume kõigil nii 10-15ks minutiks saalist väljuda, kuniks näitlejad järgmise etenduse ette valmistavad."

Ja hakkaski pihta me tähetund. Enne etendust siblisin ikka tohutult ringi. Närv oli sees, KUSJUURES oli seekord ka 2 tuttavat inimest publiku seas, kuigi jah.. tol hetkel oli see küll viimane asi, millele ma mahti mõelda sain.
Etendus läks.. otsast lõpuni. Ma ei suutnudki eriti närveerida enam, elasin rolli nõnda hästi sisse, kui oskasin ja läksin vooluga kaasa. Küllap tuli meil hästi välja, rahvas plaksutas, seega... vist kõlbas. :)

Edasi läksid teiste teatrite etendused. Esmalt Teatritehas ja lõpuks Põlva Eksperimentaalteater etendusega "Trepp". Viimane meeldis mulle kohe eriti. Väga mõnus tekst, ülimalt. Siis oli veel 1 teatritehase näidend ja oligi aeg ühisprojektide jaoks. Ehk siis: samal päeval kell 15.00(2 h enne etenduse algust) said 7 lavastajat ülesande eri teatrite näitlejatest kombineeritud väikse trupiga lavastada lühike näidend pealkirjaga "Võidujooks". Panen siia üles 1. trupi videoaadressi(1. grupis olin mina ka). Eks võtke siis Suggestionitest teisigi, kui meeldib ;)
1. trupi video siis: http://www.youtube.com/watch?v=YYTEn41dezM&feature=related
Peale koostööetenduste lõppu valgus aga seltskond üsna laiali. Mõne urukaga lõpetasime veel all baaris hooaja kenasti ära, ning siis sain Kristjanilt autoküüdi koju. Mõnus õhtu oli.. Usun, et oleksin väga paljustki ilma jäänud, kui seal osalenud poleks.

Aga jah, ka muud olen vahepeal teinud :) 1 lahedamaid etendusi, mille proovis ma nüüd käin, on "Tapjainstinkt". Räägib see siis 1st noormehest, kes on lapsena olnud jube kakleja, kuid vanemana õpib end talitsema. Ühel hetkel hakkavad asjad viltu vedama ning ta tüdruk jätab ta maha. Toimub veel rida sündmusi, kuid lõpuks selgub, et teda provotseeriti näitlejate poolt. Niisis otsustab mees lavastajale koha kätte näidata. Ehk siis jah... Lavavõitlus on vinge :)
Etendub 28. mai Tallinnas teatrifestivalil ja Tartus 12 ja 13 juuni Gen klubis.

Kas nägite, et teisipäeval oli täiskuu? :) Mina nägin, seda oli kohe mõnusalt tunda. Väga meeldiv elamus sedapuhku. Aga jah, kevad. Juba päris tõsine kevad, olgugi, et veel külm ja tuuline. Kõik on juba suveks valmis: loodus, inimesed, kool hakkab läbi saama, puud on juba ammu lehte läinud ja tänavail on aina enam noorpaare näha. Hea tunne, see soojus, igatsesin seda juba kaua. Aga nüüd lähen teen mina endale teed. Olen kusjuures täna veidi tõbine - vist sain külma või miskit, kurk valutab ja pea huugab veidi. Igatahes, teie aga olge rõõmsad, nautige elu ja hoidke üksteist. Ärge lollusi tehke, kuid ärge ka igavalt elage. Minge jalutage kuskil, uskuge, see on seda väärt :) Ja nuh, mis peamine.. elage, rokkige ja armastage täiega. Teile võib ehk tunduda, et ütlen seda vaid selleks, et stiili säilitada. Kuid tegelikult on selles lauses võiks öelda, et rõõmu valem. Nujah, mis on küll ilmselge, aga.. Ah, kuradile :D Olge mõnusad ja vahvad, hoidke üksteist ja nautige elu.
Kohtumiseni, millal iganes see ka ei sünniks! ;)



Ps. Je vous aime tous!

No comments:

Post a Comment