Monday, August 29, 2011

Näe... Veenus on neist eredaim. Seal!

 Hei-hopsti taas, kes te siia ära eksinud olete :)

Võiks öelda, et viimane nädal on olnud selle suve üldise näoga võrreldes suhteliselt silmapaistmatu.. kui aga mitte arvestada Hugo sünnipäeva.. Okei, see kaalus ilmselt kogu ülejäänud nädala kuhjaga üles. Igatahes: kell on 1:47 ja minul on tuju kirjutada.

Eelnevast nädalast tean vaid öelda, et käisin orjenteerumismatkal. Põhimõtteliselt tähendas see seda, et ilma kompassita määrasime metsas ilmakaared loodusmärkide järgi ja siis asusime kollaseid linte otsima. (Nuh, eks meil olid juhised ka, et "20 sammu põhja poole" jne). See oli vinge, kui keegi kunagi tahab teada, kuda metsas kompassita ilmakaari määrata, siis küsige aga julgesti minu käest. (Aa ja btw - EI, sambla järgi ei ole võimalik ilmakaari määrata :D)

Okei, see ilmakaarte määramine oli tõesti lahe, palju lahedamaks läks aga edasi. Vahepeal olin ma teada saanud, et minu klassiks saab olema 10D. Nujah, selge, aeg siis teiste klassi-ja lennukaaslastega tuttavaks saada. Kõik see algas ilmselt "HTG 2011/2012 humanitaari" kommuunis. Tutvumine, väga meeldiv seltskond ja palju nalja. Peamiseid mõtteid oli 2. Ühe neist jätan ma seni veel meie teada, kuid teine peamine idee oli säärane: Mis oleks, kui kõik hummid läheksid šokolaadi ostma? Okei, jätame selle hetkeks õhku.

Paar tundi hiljem tuli kommuunis kellegil idee(kahtlustan, et see oli Oto), et võiks hummidega kell 6(2 tundi enne pidu) linnas kokku saada. Mõeldud, tehtud! Saimegi linnas enamike humanitaaridega kokku ja suhtlus algas. Kusjuures istusime mingi kohviku välilaua taga, ning et kõik ära mahutada, lükkasime 4 lauda pikuti kokku, ning uskuge, ka siis jäi meil kitsaks.

Peatselt, kui teed olid joodud, tutvumisring tehtud ja piisaval määral juttu puhutud, läks minek edasi Kaubamaja poole. Hummid läksidki šokolaadi ostma, väga awesome :D Video on ka olemas, aga et ma ei tea, kas tohib üles riputada, siis ma parem seda ei tee. Igatahes, me läksime Kaubamajja, kus meil filmida ei lubatud, siis ostsime me šoksi ära ja läksime jõe äärde, tegime video ära ja läksime peole.

Tutvumispidu oli ülivinge. Muudmoodi lihtsalt ei saa väljendada. Kõik, mis sinna sisse kuulus, oli lihtsalt üliäge. Tuttavamad näod ja uued näolapid. Meelespüsimatute nimede aina kogunevad tulvad ja kellegi naeratav nägu ütlemas: "Sa juba tutvusid minuga". Katuselolek, öine Tartu ja selle kohal õrnalt särav tähistaevas. Jutuajamised, tantsuvihtumised, imelikud kommentaarid ja VEEL tutvusi. :D Oeh.. Oleks nad kõik vaid meelde ka jäänud... aga pole viga, vähemasti nägi ära, kes on olemas ja kellega peaks rohkem tuttavaks saama.

Njaa, igatahes sai pidu läbi ja nüüd olengi ma arvuti ees. Ootan hetke, mil võtan kätte ja lähen magama ning mõtlen sellele, kuidas mõni teine end ehk täna öösel tunda võib. Kuulan Queeni - "Somebody to love'i" ( http://www.youtube.com/watch?v=cxbFLYa0_bw ) olen veidi hajameelne ja lihtsalt armastan elu. Peagi hakkab kool. Ootan seda põnevusega. Veel nädal aega tagasi oleksin ma öelnud teile, et las taeva päralt kestab suvi veel veidi aega. Nüüd võin ma aga rahuliku naeratusega öelda.. Tulgu, mina ootan. Kes võibolla on vähe teadlikum, sellele mainin, et endine luulekirg on taas naasnud ja ma olen selle üle siiralt rõõmus. Kes tahab, see küsigu, teate küll ;)
Aga vist on ka minul aeg minna... kell on 2:40.. ilmselt piisav, et minulegi kohale jõuaks, et aeg on padjapinda puudutada. Niiet teate mis, ma soovitan teile veel minulikud mõtted eluks ja lähengi. Igatahes: Miski siin maailmas ei ole siin, et teid takistada! ;) Olge head, sõbralikud ja hoolivad üksteise suhtes. Olge avatud ja elage nii, nagu arvate, et on õige. Siis oletegi õnnelikud. Mõelge vahel neile, kes on teist kaugel, kuid hinges teile ometigi kallid. Ka see teeb maailma ilusamaks paigaks.Varsti kohtume,(kui me juba ei kohtunud) eks.
Olge tublid, elage, rokkige ja armastage täiega! ;)
Ma armastan teid kõiki, päriselt! 
Head ööd!


Ps. Je vous aime tous!

No comments:

Post a Comment