Saturday, March 19, 2011

Kuukiir akna tagant vargselt silma pilgutas

Hei hopsti ja head vaheaega teile kõigile! :)

Alustades algusest, pean alustama ajast, mis järgnes mu eelmisele blogipostitusele. Ehk siis "Sipelgas Ferda" esietendus. It was superbe(ülilahe*). Kõik läks peaaegu nagu õlitatult ja tekst tuli kenasti. Peale etendust oli täiega tunne, et "homme uuesti". Kuniks siis kohale jõudis, et järgmine etendus on alles nädala pärast. Peale etendust Tavernasse sööma ja juttu puhuma. Väga lahe seltskond :) Tõesti, ma ei oleks osanud paremat tahta.

Kool läks edasi, edasi läks elu, kell ja kõik muu. Vahepeale jäid kindlasti mitmed head naljad, ideed ja juhtumised, mis olid, kuid need mul meeles ei ole. Mis mul aga ON meeles, on neljapäev ja reede. Nimelt oli neljapäeval Kristjani sünnipäev, kus me natuke paintballi mängisime. Minu jaoks esmakordne sündmus. Esimest korda elus teada, et relv, mis sul käes on, reaalselt laseb ja sellega saab inimest tabada. Esimene reaktsioon on alati kõige hirmsam - näha, et keegi sind sihib. Jooksed, hüppad pikali maha.. Hehh, kuulid lendasid üle pea. Ajad end püsti, kiirelt vastu seina ja jääd kuulatama... (krõps) Ja kohe püsti! vaatad, avad tule ja näe, hüüabki keegi "Surnud olen!". Smells like... victory :D
Peale mängu läksime Lille veits tähistama ja peagi valgusid kõik kodu poole.

Reede oli sisukas. Hommikul ärkasin nagu teisedki pereliikmed ja loivasin sööma. Kella 10ks läksime Uru-kaaslase poole, kus tegime proovi. Nalja sai, tekst sai selgeks ja etendus sai kõvasti rohkem terviklikuks. Peale seda sain koju, otsisin ülikonna välja ja puhastasin kaabu. Peagi seadsingi sammud TDL-i, tegin veidi proovi ja laulsin hääle lahti.
Kõik oli tavaline. Rahvast Alouette'le kohaselt vähe. Laulsin hääled üleval lauluklassis lahti. 7-12. klassi lood kuulasin ära, ise laulsin seal vahepeal. Vahva :) Tuli hästi välja.. ma arvan.

Peale Alouette't kutsusin sõbranna endapoole, hiljem läksin temapoole. Nüüd ongi vaheaeg käes... kool nädalaks läbi, Treffneri katsed ja muud tegemised ootavad ees.. tõotab tulla vahva vaheaeg. :) Pühapäeval on taas "Sipelgas Ferda" etendus kell 6 Athenas(5€). Tulge siis vaatama, kellel soovi ;)

Kevad tungib aina enam põue. Preagu on taevas sombune... Dieu, je s'aime. :D Varsti lähen Kelli sünnipäevale. Maailm on täitsa kena, kas te ei leia? mina küll leian. Ah jaa.. täna on täiskuu. Natukene peale 20.00-i. Eriti mõtteid ei ole.. veider. Kunagi lähiajal hakkan kirjutama. Ei tea, kas panen ka siia luulet üles.. eks öelge, kui soovite. Või siis kallevalge@hot.ee ja küsige mult luulet :D

Kell on 5 läbi ja sombusest taevast läbikumav valgus paitab mu meeli.. Prantsuse muusika käib. Luban, et kunagi tähendan ka siia üles need lood, aga preagu ei ole mul selleks jaksu. Nüüd ongi vaheaeg... see, mida ma nii kaua ootasin. Heh... ma olen vist õnnelik :) Aga okei, aeg minna. Olge siis ikka vahvad ja head üksteise vastu. Ja... mis peamine :) - Elage, rokkige ja armastage. Täiega! ;)

Ps. Je vous aime tous!
Kohtumiseni, mu kallid ;)

No comments:

Post a Comment