Saturday, March 12, 2011

Tolmukübe eksles ringi rambitule valguses

Hei hopsti! :)
Elu on ilus, kas pole? Eriti nüüd, kus kevad on kohe-kohe kätte jõudmas. Mina arvan küll, et on :) Tõsine ja kiire muidugi on elu ka.. aga ikkagi - ilus.

Nagu ikka ei suuda ma rääkida millestki muust kui oma kogemustest. See nädal sain ma päris mitme osaliseks. Oli päris vahva: see oli vist neljapäev, kui Keiti(1 tüdruk 10. klassist minu juurde tuli. Rääkis mulle võistlusest, kus õpilane ja õpetaja koos laulavad/tantsivad. Olevat mingi lahe võistlus, mida TDL korraldab. Pakkus mulle laulda Maris Mäeotsaga(mu füüsikaõpetajaga). Läksime kohe Marise jutule, kuid tema oli juba Birgid Mäekingiga(12. klassi tüdruk, laulab väga hästi) lubanud laulda. Nujah, läksin siis klassi tagasi, lootes, et keegi muga ikka laulda tahab. 2 vahetundi hiljem mainis mulle ka Helga(11. klass), et selline võistlus on toimumas. Nujah :D Ja reedel siis inka klassis istudes ja järjekordseid vabariime vanasse kirjanduse vihikusse kritseldades, hüppasid klassi sisse 2 11.dikku. Poiss vaatas ringi, vaatas minu poole ja ütles: "Ou, sina oledki Kalle Valge ju!" Niisiis ütlesingi ma 10 sekundilise vestluse käigus, et mind Kristi Kasearu(mu keemiaõpsiga) ära registreeritaks. Ei tea, mis tulema saab, aga kindlasti lahe. Otsin juba laule, mida võiks laulda... tõotab tulla huvitavaid hetki. :D

Jätkuvalt on toimunud ka "Sipelgas Ferda" ja "Liblikate lennu" proovid. Homme(13. märts on "Sipelgas Ferda" esietendus. Kooliteatrite festival on aga 28. märtsil.. päris awesome :D homme on Ferda esikas, niiet sellega saab ühed proovid kaelast ära.
Mainin ära, et "Sipelgas Ferda" etendub Tartu Athena majas 13.st märtsist 1. maini igal pühapäeval pööningusaalis, pilet 5€ :)
Kusjuures oli täna kell 4 kontrolletendus. Kõik läks kõvasti kiiremini, kui peaks.. nuh, üldiselt oli kõik, nagu tavaliselt kontrolletendustel :D Inimesed on närvilisemad, aga muidu sama lugu :) Saime kõik paar õppetundi enda jaoks ja teeme edaspidi lihtsalt paremini :D

Kevad hakkab ka saabuma. Mida te kõik ilmselt juba märganud olete, aga mulle meeldib asju mainida :D Viimasel ajal avastan bussis suht tihti, et IPod'ist tuleb Taylor Swifti, pea toetub vastu klaasi ja nii ma vaatan naeratades, kuidas lund sajab või veeojad vulisevad. JA SOMBUNE TAEVAS! :D Mon Dieu, kuidas ma armastan sombust taevast :) :) :) Ma ei tea miks, aga see teeb nii sooja tunde. Nagu oleks suvi ja sajaks sooja vihma... Olgugi, et kõik, mis sellest sombus-kaunist taevast tuleb, on vaid rõve ja niiske lörts, siis ikkagi... ma armastan seda taevast :)

Suveks tekib plaane aina juurde... Võiks öelda isegi, et pea iga nädal lepin kokku midagi, millega sisustada suvest nädal.. Ma arvan, et see on hea, aga nuh.. eks siis näis, mis saama hakkab :D Ikkagi suvi, tuleb teha, mis meeldib.
Suvel osalen ma 1s Eesti-Prantsuse projektis kaa, ilmselt olen seda varem mainind.. Ma nii loodan, et see projekt saab raha, pettumus selle läbikukkumisel oleks suur :)

Katsed hakkavad lähenema.. vist olen juba otsustanud, mis kooli jään. Kindel ei ole.. aga... vist tean, mida ma tahan. Nii ongi hea. Treffnerisse teen vast katsed ikka, eks näis, KAS saan sisse. Ja KUI saan, siis kas ma sinna ka lähen. Pigem teengi ma need selleks, et saada endale kindel arvamus. Et kui ma ka sisse saan ja siis otsustan ikkagi TDL-i jääda, et oleks mul terveks eluks teada, et "ma OLEKSIN võinud ka nii teha, kui ma oleksin tahtnud". Võibolla tundub teile mõttetu, aga noh.. :D Mu mõttemaailm ongi vahel keeruline. :D

Ah jaa :D Tulin huvitavale mõttele, et võiks anda teile mingeid lugusid, mida te võite kuulata, kui igav on :D Muidugi on need vaid minu maitse lood, seega ma ei saa vastutada selle eest, kui teile ei meeldi.
Seega siis tutvustan veidi Taylor Swifti loomingut: "The way i loved you", "Crazier", "Today was a fairytale", "You're not sorry", "I'd lie", "Should've said no", "The best day", "jump, then fall", "Tell me why"(kuulan hetkel (Y) Väga kaunis lugu) ja siis need klassikalised Taylori lood: "Mine", "Teardrops on my guitar", "Picture to burn", "You belong with me", "Back To December", "white horse", "fifteen", "I'm only me, when i'm with you", "Our song", "Change" ja "Tim McGraw"
Ilmselgelt on siin RÄIGELT mussi :D Aga ma luban teile, see kõik on väga väärt kraam :)

Saigi vist kõik öeldud, mis südamel oli :) Oeh, inimesed, ma armastan teid kõiki :D Tõsiselt. Kevad on tulemas, juba kuulsin linnukesi laulmas ja veevulinat kõnniteedel. Juba ootan seda aega, mil Emajõgi jälle üle ajama hakkab :D Järgnevad paar kuud saavad olema lahedad, olen surmkindel... Loodan, et teie omad ei tule vähem lahedad :) Olge siis mõnusad, hoidke ikka üksteist. Mina lähen oma tavapäraste toimetuste juurde. Elage, armastage ja rokkige.. Täiega! :) Kohtumiseni, mu kallid.

Ps. Je vous aime tous!

1 comment:

  1. Sain endale uue imeilusa playlisti, aitäh : ) ma olengi su laulusoovitustest puudust tundnud.. :/

    ReplyDelete