Sunday, March 6, 2011

Sulailmse talveõhtu täheteateri lummuses...

Hei-hopsti!

Viimane nädal... oh jummel. Viimane nädal on olnud üks suur tamp ja tagaajamine.. Aga ausalt öeldes mulle meeldibki nii.

Et kõik ausalt ära rääkida pean muidugi rääkima ühest lasteetendusest: "Sipelgas Ferda" - ilmselt olen varemgi maininud. Proovid, proovid, proovid :D Päris vahva on isegi, eriti, kui ühel hetkel hakkad nägema, et kogu etendus hakkabki tööle nii, nagu peab.
Teine suur asi, millega ma tegelen, on URU noorteteatri etendus "Liblikate lend", kus ka mina mängin... Lugu on tõsiselt hea. Nõuab palju teksti õppimist ja karakteriga tegelemist, aga noh.. Je s'aime :D

Kool on tõesti haige asi :P Miks ei võiks ma tegeleda sellega, mis on huvitav ja pingetpakkuv. Miks on mingi haridus vahepeal? Kontrolltööd, kodused ülesanded... siis mõtled veel sellele, et kuidas mingit tööd järele teha ja et peagi Treffneri katsed on... Kurat! :D Don't u see I'm busy?? Njah :) Eks ta siuke veidi häiriv faktor ole, see koolitegevus. Aga nagu öeldakse: Antud hetkel minu suurim ülesanne.

Väljas hakkab kevad saabuma :) Osalt isegi tahan, aga samas.. ei taha ka. Talv on nii puhas, nii rahulik.. Kevadel hakkab kõik taas õitsema ja elama. On nagu hea, et kevad tuleb.. aga see toob ka muutuste tuuli.. pelgan vist pisut.
See oli vist laupäeval, kui bussist maha astudes pilvi täis taevas silma jäi... Nii puhas ja karge, hingasin suure sõõmu õhku.. Nii külm, nii karge ja samas.. nii hea lõhn. Olen vist tõesti folgi-inimeseks muutunud.

Käisin mina eile väljas.. Juhtusin jalutama pimedasse, kus märkasin öötaevast. Need tähed ja pilvekiud... kaugelt kumav linnavalgus ja veidi sulanud lume lõhn.. Oeh.. imeline :D Vist mainisin kunagi varem, aga ma niiväga tahaksin maal olla.. Lihtsalt nädal aega eemal tsivilisatsioonist... Vaataks taeva, suusataks, luuletaks ja puhkaks. Aga nuh, varsti tuleb vaheaeg, eks see toogi mõningat leevendust :)

Aga saigi öeldud kõik, mis oli mul öelda :) Olge ikka mõnusad, teie kõik. Talv on peagi lõppemas - võtke sellest veel viimast. Suusatage, kelgutage(laske vastlaliugu), möllake lumes või tehke, mis iganes teile meeldib. Peagi tuleb kevad.. lilleõite, soojuse ja armastuse aeg :D Niiet üritage vastu pidada. Mina hakkan nüüd aga taas teksti õppima ja ilmselt heidan ka valimistulemustele pilgu aeg-ajalt peale. Eks näis, kes tänavu võidab :) Kindlasti kunagi kohtume. Veel ei tea, kuidas ja kus, aga kindlasti kohtume. Seni aga elage, rokkige ja armastage täiega.
Head ööd, mu kallid! ;)

Ps. Je vous aime tous!(ma armastan teid kõiki)

No comments:

Post a Comment